Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Η μετατροπή, αλλάζοντας όλους τους κωδικούς που προανέφερα, κόστισε 760 ευρώ τα ανταλλακτικά + 90 ευρώ η τοποθέτηση/ευθυγράμμιση εκτός αντιπροσωπείας. Τα αμορτισέρ που είχα, είχαν αρχίσει να χάνουν λάδια, οπότε ήταν για αλλαγή, όπως επίσης και τα top mounts. Αν θεωρήσω ότι θα άλλαζα αμορτισέρ/top mounts και θα πλήρωνα για την τοποθέτηση ούτως ή άλλως, το μόνο που ουσιαστικά μου κόστισε παραπάνω στην αλλαγή, ήταν τα ελατήρια.
Ο λόγος επίσης που δεν σκέφτηκα να δώσω τα ίδια, ή και λίγο παραπάνω λεφτά για να βάλω άλλες αναρτήσεις η και coilover, ήταν κυρίως ότι στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και κινείται καθημερινά Αθήνα, δεν ήθελα να χαλάσω με τίποτε το επίπεδο άνεσης+καθημερινής χρηστικότητας. Δεν ήταν ο στόχος μου να το βελτιώσω ώστε να πετύχω το απόλυτο κράτημα, αλλά να το έχω σε ένα επίπεδο που θα μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια και άνεση.
Με την sport ανάρτηση, οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι είμαι πολύ κοντά στο στόχο που είχα επιδιώξει, οπότε για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα η συγκεκριμένη αλλαγή άξιζε (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει έρθει ήδη η στιγμή να αλλαχθούν τα μαμά αμορτισέρ).

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1488007277[/time]
Να προσθέσω, ότι στο αρχικό κόστος που είχα πει, έχει προστεθεί και το κόστος των top mounts και των άλλων εξαρτημάτων εκτός των αμορτισερ/ελατηρίων, γιαυτό έφτασε τα 760.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το σημαντικό είναι ότι πέτυχες την χρυσή τομή άνεσης-κρατήματος , επομένως η μετατροπή άξιζε και όπως προαναφέρθηκε σε άλλο ποστ αυτή πρέπει να ήταν η ανάρτηση σε όλα τα φιεστα.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
nexus κάτι δεν μας λες καλά για την πίσω ανάρτηση
ο vin 18125
ενώ έχεις γράψει το vin 18089.Aυτό πρέπει να είναι το προστατευτικό κάλυμμα των αμορτισερ

nexus said:
Αναρτηση Πίσω:

k026935503.jpg


5560 Πίσω ελατήρια x2: 1787715
18089 Πίσω αμορτισέρ x2: 2101622
5586 Pad Rubber x2 : 1721953
5793 Seat Spring x2: 1746658
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ναι scorpion, στο διάγραμμα ο γενικός κωδικός για το αμορτισέρ ολόκληρο είναι ο 18125. Ο κωδικός του ανταλλακτικού όμως είναι αυτός που έγραψα: 2101622.
Απλά επειδή στο σχέδιο δεν φαίνεται ξεκάθαρα ότι το 18125 αντιστοιχεί στο αμορτισέρ, γιαυτό έγραψα για το 18089 που, στο σχέδιο, είναι πιο κοντά στο αμορτισέρ. Ούτως η άλλως αν θέλει κάποιος να παραγγείλει το ανταλλακτικό, θα χρειαστεί να το παραγγείλει με τον κωδικό 2101622.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Για να βοηθήσω και τα άλλα μέλη στο σχεδιάγραμμα πάνω αριστερά έχει τον κωδικό 18125 και δίπλα έναν πράσινο κύκλο.
Αυτό δηλώνει ότι περιλαμβάνει ότι ανταλλακτικά έχουν δίπλα τον πράσινο κύκλο,δηλάδη
- το αμορτισερ που δεν δίνει κωδικό
- το 18089 που είναι το κάλυμμα του αμορτισερ
- το αφρολεξ που δεν έχει κωδικό και
- την βάση του αμορτισερ 18Α161

Δηλάδη την βάση του αμορτισερ αλλά και το κάλυμμα του αμορτισερ μπορείς να το πάρεις και μόνο του σαν ανταλλακτικό
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ακριβώς όπως τα έγραψες scorpion...!

Αν είναι, να αλλάξω το 18089 στο αρχικό μου ποστ με το σωστό 18125, αλλά αν θέλει κάποιος να παραγγείλει το αμορτισέρ, και δεν έχει sport έκδοση, καλύτερα θα ήταν να χρησιμοποιήσει απευθείας τον κωδικό 2101622. Θεωρητικά, στην αντιπροσωπεία όταν κοιτάξουν για το ανταλλακτικό που αντιστοιχεί στον κωδικό 18125, θα τους δείχνει πάντα την τελευταία έκδοση που σήμερα είναι 2101622, αύριο μπορεί να είναι άλλος κωδικός, αλλά για να δουλέψει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιος το σωστό vin του αμαξιού. Αν θέλει κάποιος να αλλάξει εξαρτήματα, που ανήκουν σε άλλο vin, τότε στην αντιπροσωπεία δεν θα σε βοηθήσουν.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εγω απλα θα πω ενα ευχαριστω και παλι στον NEXUS γιατι ασχοληθηκε με σοβαροτητα και
επιμονη πρωτα για να πετυχει κατι καλο στο δικο του αυτοκινητο,και μετα να το δωσει
ετοιμο σε εμας να το χρησιμοποιησουμε.
Επειδη αντιμετωπισα το υφος της αντιπροσωπειας οταν ρωτησα για την sport αναρτηση ,και τις βλακειες που μου ειπαν ,οτι κανουν μονο τα αμορισερ-ελατηρια 1200 ευρω και οτι γινονται
μονο ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ και τι ψαχνω να βρω ,καταλαβαινω λοιπον ποσο ετοιμη ειναι η λυση
για οσους θελουν κατι χρηστικο και απροβληματιστο απο τον φιλο μας .
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
karby ο καθένας όπως το βλέπει. ο nexus ήθελε πολύ συγκεκριμένα πράγματα και θεώρησε σωστό να πάει σε εργοστασιακά. ναι συνήθως όταν μιλάμε για σπορτ αμορτισερ το μυαλό μας πάει στο σκληρό και στο χάσιμο άνεσης. εγώ όταν πήγαινα για κόνι είχα ενδοιασμους αν και αρκετοί μου είπαν ότι είναι μαλακά, σε αντίθεση π.χ με bilstein(που είναι αρκετα σκληρά). εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ο συνδυασμος σπορτ αμορτισερ, ελατηριο χαμηλώματος και προσθήκες 1 πόντο, όλα μαζί συμβάλουν σε ασφαλές και καλύτερο κράτημα. δεν χρειάζεσαι τρελες δοκιμες με πίεση ελαστικών και να χαλας ένα κάρο βενζίνες για να βρεις το ιδανικό. πάντως τα κόνι για μένα είναι αστέρια όταν σου δίνουν την δυνατότητα να ρυθμίζεις την σκληρότητα και ακόμα και στη μαλακή ρύθμιση έχεις αποδόσεις. με τα λεφτα που έδωσε ο nexus, θα μπορούσε κάποιος να πάει και σε terain ανάρτηση με ρύθμιση και σκληρότητα και ύψος. θα συμφωνήσω ότι είναι λαμόγια και ότι κόβουν κώλους οι αντιπροσωπείες. και είμαι σημαντική κίνηση από μεριάς σου αυτή nexus. μπράβο και από μένα!
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Nexus πολύ καλή η αλλαγή σου. Να σε ρωτήσω κάτι αν ξέρεις. Η ανάρτηση και τα ελατήρια είναι ίδια με αυτά από ST-Line? Δηλαδή η ίδια σπορ ανάρτηση? Ρωτάω δίοτι μέλος του φόρουμ που έχει το ST-Line μίλησε με αρνητικό τρόπο για την άνεση και το κοπάνημα και για μένα ήταν λίγο αποθαρρυντικό. Από την άλλη, αν και άνετη η ανάρτηση του titanium, και γω νιώθω κλίση στις στροφές και δε μου αρέσει. Επίσης, με τη νέα ανάρτηση (ουσιαστικά με τα ελατήρια) χαμήλωσε αρκετά σε σημείο που να βρίσκεις εύκολα στο οδόστρωμα απο ανηφόρα σε κατηφόρα και το ανάποδο?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Δεν γνωρίζω τι ανάρτηση φοράει το stline, αλλά φαντάζομαι ότι φοράει την sport, αυτή που έβαλα και εγώ τώρα. Να προσθέσω επίσης, ότι εγώ φοράω λάστιχο 195/50/16, το οποίο είναι πολύ πιο άνετο από το 195/45/16 που πιθανόν να φοράει το st-line. Δεν γνωρίζω ακόμα, μήπως οι εκδόσεις sport γενικότερα στα fiesta, έχουν και άλλα σινεμπλοκ πιο σκληρά. Στο δικό μου titanium πάντως, η ανάρτηση είναι αρκετά άνετη, δεν κοπανάει πουθενά, και απλά έχει ελαττωθεί πολύ η αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε καράβι που είχα πριν.
Όσον αφορά το χαμήλωμα, τα μέτρησα τώρα, και έχει πέσει 1cm μπροστά και 1.5cm πίσω. Δεν δημιούργησε κάποιο έξτρα πρόβλημα αυτή η διαφορά. Υπήρχαν ακραίες περιπτώσεις που και με την προηγούμενη ανάρτηση, έβρισκα μπροστά, οπότε και τώρα θα έχω το ίδιο πρόβλημα, αλλά γενικά δεν θα έλεγα ότι υπάρχει κάποιο θέμα.
Προς το παρόν, θα έλεγα ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος. Θα περιμένω να δω και την αντοχή τους στο χρόνο, γιατί τα προηγούμενα μαμά αμορτισέρ είχαν βγει off σχετικά νωρίς.
Όταν έρθει η ώρα να τα αλλάξω, θα προσπαθήσω να δω πως είναι και ένα fiesta με τα Koni, για να δω τις διαφορές. Πιθανόν να τα πάνε ακόμα καλύτερα στην σχέση άνεση/κράτημα, και να βάλω και εγώ Koni, αλλά προσωπικά θα παραμείνω σίγουρα με τα ελατήρια από το sport.
 

Pakwel

New member
Dec 30, 2016
74
0
0
31
Αθήνα
Fiestaris said:
Nexus πολύ καλή η αλλαγή σου. Να σε ρωτήσω κάτι αν ξέρεις. Η ανάρτηση και τα ελατήρια είναι ίδια με αυτά από ST-Line? Δηλαδή η ίδια σπορ ανάρτηση? Ρωτάω δίοτι μέλος του φόρουμ που έχει το ST-Line μίλησε με αρνητικό τρόπο για την άνεση και το κοπάνημα και για μένα ήταν λίγο αποθαρρυντικό. Από την άλλη, αν και άνετη η ανάρτηση του titanium, και γω νιώθω κλίση στις στροφές και δε μου αρέσει. Επίσης, με τη νέα ανάρτηση (ουσιαστικά με τα ελατήρια) χαμήλωσε αρκετά σε σημείο που να βρίσκεις εύκολα στο οδόστρωμα απο ανηφόρα σε κατηφόρα και το ανάποδο?

Άρη μπες σε ένα St-Line να το δεις μόνος σου αν σε βολεύει όσον αφορά κοπάνημα κλπ. Πάντως το 50αρι προφίλ στο λάστιχο μετά απο δυο μήνες κατοχής του φιεστα μου ειναι must.
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστώ Nexus. Ναι, σωστό αυτο με τα ελαστικά που έχουν 50άρι και όχι 45άρι.

Νόμιζα ότι τα ελατήρια χαμηλώματος ήταν 3cm και όχι 1 ή 1.5.. οπότε αυτό μου φάινεται περίεργο. Όταν λες σου βγήκαν off νωρίς τα αμορτισέρ του τιτανιουμ.. πόσο νωρίς? Να ξέρω τι να υπολογίζω (στο περίπου καθώς ο καθένας οδηγεί σε άλλα μερή το αμάξι του και με άλλο τρόπο).
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Εγώ έβαλα τα ελατήρια του sport και όχι τα eibach τα οποία χαμηλώνουν 3cm.

Εμένα βγήκαν off από τις 40000 περίπου. Αλλά αυτό έχει να κάνει με πολλά πράγματα. Μπορεί να πέσεις σε καμιά λακκούβα με το καλημέρα, και να τα παίξει το αμορτισέρ. Δεν υπάρχει κανόνας.
 

Fiesta King

Newbie
Mar 5, 2017
7
1
1
Αμορτισέρ Bilstein B8 με ελατήρια Eibach -3cm έχει δοκιμάσει κανείς να μας μεταφέρει εντυπώσεις;;;
 

Tzimakos

Original poster
Rookie
Σεπτ. 15, 2013
31
0
6
για το bilstein το κιτρινο εχετε ετνυπωσεις? χανεις την ανεση που εχεις με τα μαμα αμορτισερ? εχω το ford fiesta titanium 1.0 ecoboost 100 αλογα
 

Sonic

Pro Member
Nov 9, 2016
576
2
18
32
Αθήνα
www.facebook.com
τα blistein νομίζω είναι λίγο πιο σκληρά. εγω φοράω κόνι κίτρινα σπορτ στα οποία ρυθμίζεις σκληρότητα μόνος σου για τα μπροστινά και τα έχω συνδυάσει με eibach pro kit 30mm χαμήλωμα. γενικά είναι ένα παρα πολύ καλό σετακι. και βλέπεις τεράστια διαφορά στις στροφές. πατάς γκάζι και δεν φοβάσαι. αλλά σίγουρα χάνεις άνεση διότι η απόσβεση μειώνεται. τα κόνι είναι μακακά για σπορτ αμορτισερ. αλλα σίγουρα παίζει ρόλο και το 40αρι προφιλ που φοράω λόγω 17αρας ζάντας που χάνεις κ εκει λίγο σε άνεση.

όποιος θέλει κράτημα χωρίς να χάνει άνεση, προτείνω κόνι κίτρινα(με ρύθμιση κάπου στη μέση μεταξυ σκληρου και μαλακου) σε συνδυασμο με τα εργοστασιακά σπορτ ελατήρια του φιεστα που φόραει ο nexus και όποιος φοράει 17αρα ζάντα, να βάλει ένα ελαστικό με 45αρι προφιλ, η διαφόρα είναι μικρή στο βήμα που αλλάζει. έτσι έχει και καλύτερο κράτημα και δεν χάνεις ουσιαστικά την άνεση σου.
 
Aug 25, 2017
2
0
0
45
ΑΘΗΝΑ
nexus said:
Ρώτησα τελικά για τα sport ελατήρια που φοράει το black edition 140ps. Το κόστος είναι 71x2+77x2 με μια έκπτωση βγαίνουν περίπου 255. Τελικά αποφάσισα σε πρώτη φάση να βάλω ανάρτηση/ελατήρια από το black edition. Τα παρήγγειλα ήδη στην αντιπροσωπεία. Το συνολικό κόστος είναι 650. Στην συνέχεια, όταν βγουν off τα συγκεκριμένα αμορτισέρ, έτσι και δεν έχω μείνει ικανοποιημένος θα βάλω τα koni.

Kαλησπερα, αυτη η μετατροπη κανει για το fiesta 2009 1600cc 3θυρο;
Εχω εντονους κραδασμους στο μπροστινο συστημα, εχω αλλαξει αμορτισερ πριν 40000 χλμ. αλλα δεν αλλαξα βασεις αμορτισερ, η σκληρότητας τους ειναι πολυ καλη, blistien μαυρο, οι κραδασμοι πολυ εντονοι. μετα απο ελεγχο στο συνεργειο ολο το συστημα διευθυνσης ειναι αψογο. μπορει να μου δοσεις λυση για ανετη και σπορ αναρτηση?
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Αυτά τα αμορτισέρ είναι για το mk7.5, δεν γνωρίζω αν κάνουν στο δικό σου. Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά σε αυτό το topic: http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=2

Για το θέμα των κραδασμών όμως, μήπως έχεις στραβώσει καμιά ζάντα? Τις κοιτάξατε αυτές?
 

Fiestaris

Hero Member
Mar 14, 2016
986
1
18
45
ΑΘΗΝΑ
nexus said:
Η μετατροπή, αλλάζοντας όλους τους κωδικούς που προανέφερα, κόστισε 760 ευρώ τα ανταλλακτικά + 90 ευρώ η τοποθέτηση/ευθυγράμμιση εκτός αντιπροσωπείας. Τα αμορτισέρ που είχα, είχαν αρχίσει να χάνουν λάδια, οπότε ήταν για αλλαγή, όπως επίσης και τα top mounts. Αν θεωρήσω ότι θα άλλαζα αμορτισέρ/top mounts και θα πλήρωνα για την τοποθέτηση ούτως ή άλλως, το μόνο που ουσιαστικά μου κόστισε παραπάνω στην αλλαγή, ήταν τα ελατήρια.
Ο λόγος επίσης που δεν σκέφτηκα να δώσω τα ίδια, ή και λίγο παραπάνω λεφτά για να βάλω άλλες αναρτήσεις η και coilover, ήταν κυρίως ότι στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και κινείται καθημερινά Αθήνα, δεν ήθελα να χαλάσω με τίποτε το επίπεδο άνεσης+καθημερινής χρηστικότητας. Δεν ήταν ο στόχος μου να το βελτιώσω ώστε να πετύχω το απόλυτο κράτημα, αλλά να το έχω σε ένα επίπεδο που θα μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια και άνεση.
Με την sport ανάρτηση, οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι είμαι πολύ κοντά στο στόχο που είχα επιδιώξει, οπότε για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα η συγκεκριμένη αλλαγή άξιζε (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει έρθει ήδη η στιγμή να αλλαχθούν τα μαμά αμορτισέρ).

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Φεβρουαρίου, 2017, 10:21:17[/time]
Να προσθέσω, ότι στο αρχικό κόστος που είχα πει, έχει προστεθεί και το κόστος των top mounts και των άλλων εξαρτημάτων εκτός των αμορτισερ/ελατηρίων, γιαυτό έφτασε τα 760.
nexus said:
Η μετατροπή, αλλάζοντας όλους τους κωδικούς που προανέφερα, κόστισε 760 ευρώ τα ανταλλακτικά + 90 ευρώ η τοποθέτηση/ευθυγράμμιση εκτός αντιπροσωπείας. Τα αμορτισέρ που είχα, είχαν αρχίσει να χάνουν λάδια, οπότε ήταν για αλλαγή, όπως επίσης και τα top mounts. Αν θεωρήσω ότι θα άλλαζα αμορτισέρ/top mounts και θα πλήρωνα για την τοποθέτηση ούτως ή άλλως, το μόνο που ουσιαστικά μου κόστισε παραπάνω στην αλλαγή, ήταν τα ελατήρια.
Ο λόγος επίσης που δεν σκέφτηκα να δώσω τα ίδια, ή και λίγο παραπάνω λεφτά για να βάλω άλλες αναρτήσεις η και coilover, ήταν κυρίως ότι στο συγκεκριμένο αμάξι, μιας και κινείται καθημερινά Αθήνα, δεν ήθελα να χαλάσω με τίποτε το επίπεδο άνεσης+καθημερινής χρηστικότητας. Δεν ήταν ο στόχος μου να το βελτιώσω ώστε να πετύχω το απόλυτο κράτημα, αλλά να το έχω σε ένα επίπεδο που θα μπορώ να κινούμαι με ασφάλεια και άνεση.
Με την sport ανάρτηση, οι πρώτες εντυπώσεις είναι, ότι είμαι πολύ κοντά στο στόχο που είχα επιδιώξει, οπότε για τα δικά μου τουλάχιστον δεδομένα η συγκεκριμένη αλλαγή άξιζε (με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει έρθει ήδη η στιγμή να αλλαχθούν τα μαμά αμορτισέρ).

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]25, Φεβρουαρίου, 2017, 10:21:17[/time]
Να προσθέσω, ότι στο αρχικό κόστος που είχα πει, έχει προστεθεί και το κόστος των top mounts και των άλλων εξαρτημάτων εκτός των αμορτισερ/ελατηρίων, γιαυτό έφτασε τα 760.

Τώρα που πέρασε ο καιρος και πέρασαν οι πρώτες εντυπώσεις, πως σου φαίνεται απο άποψη γκαπα γκουπα και άνεσης? Σκέφτομαι το ίδιο, βέβαια επειδή το πετρέλαιο πιο βαρύ, δεν ξέρω αν θα έχω ιδια συμπεριφορά.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Σε συνδυασμό με τα 195/50/16 λάστιχα, γκάπα γκούπα δεν έχει καθόλου. Εξακολουθώ να είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, με πολύ λιγότερες κλίσεις στις στροφές και γενικά αισθάνομαι το αμάξι αρκετά σταθερό στον δρόμο. Σίγουρα δεν είναι ανάρτηση για extreme καταστάσεις, αλλά για μια μέση σπορ οδήγηση είναι επαρκέστατη. Θα πρέπει βέβαια να προσθέσω ότι ο πίσω άξονας που έχω βάλει από το st, είναι 70% πιο σκληρός από το απλό μοντέλο, κάτι που ίσως να έχει βοηθήσει στη γενικότερη συμπεριφορά του αμαξιού.
Σε εσένα βέβαια, μιας και έχεις πιο βαρύ κινητήρα μπροστά, δεν ξέρω πως θα κάτσει ο συγκεκριμένος συνδυασμός αμορτισέρ/ελατηρίων.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread