Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

panos_stp

Original poster
New member
May 11, 2020
71
13
8
Καλημέρα παίδες..
Θα ήθελα τα φώτα σας.
Πήγα για σέρβις το αμαξι (fiesta mk 7.5 1000 ecoboost 100 hp)
Σε ερώτηση για αλλαγή βαλβολινων μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν αλλάζονται οι βαλβολινες.
Παίζει να ισχύει αυτό;;
Έχει κάνεις γνώση;;
Έψαξα να βρω service manual αλλά τπτ.

Ευχαριστώ πολύ.

Στάλθηκε από το motorola one vision μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
444
3
18
37
panos_stp said:
Καλημέρα παίδες..
Θα ήθελα τα φώτα σας.
Πήγα για σέρβις το αμαξι (fiesta mk 7.5 1000 ecoboost 100 hp)
Σε ερώτηση για αλλαγή βαλβολινων μου είπαν ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν αλλάζονται οι βαλβολινες.
Παίζει να ισχύει αυτό;;
Έχει κάνεις γνώση;;
Έψαξα να βρω service manual αλλά τπτ.

Ευχαριστώ πολύ.

Στάλθηκε από το motorola one vision μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλησπέρα φυσικά αλλάζουν, επειδή το λένε οι αντιπροσωπείες,αυτοί ακολουθούν τις οδηγίες της εταιρείας για αυτό σε μερικά πράγματα είναι υπέρβολικοι θα σου αλλάξουν βαλβολινες μόνο άμα αλλάξεις δίσκο/πλατό,άμα μπεις σε site με λιπαντικά αυτοκινήτων Castrol, motul, liqui moly κτλ,και βάλεις το αυτοκίνητο σου θα σού βγάλει ποιες είναι οι σωστές βαλβολινες για το όχημα σου,αλλα γιατί να αλλάξεις έχεις πρόβλημα στις αλλαγές ?όμως άμα θέλεις γνήσιες βαλβολινες είναι λίγο ακριβές για αυτό σου αναφέρω πιο πάνω για άλλες μάρκες.
 

panos_stp

Original poster
New member
May 11, 2020
71
13
8
Οχι δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα ώστε να θέλω αλλαγή.
Στο πρόγραμμα συντήρησης δεν ξέρω αν το αναφέρει κάπου γιαυτό ρώτησα.
Απλα η απάντηση που πήρα ήταν ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν αλλάζονται και μου φάνηκε περίεργο.

Στάλθηκε από το motorola one vision μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
Επειδη φαγωθηκα να τις αλλαξω στα 55000 χιλ.σε χιλιαρακι ατμοσφαιρα,τις αλλαξα σε γνωστο ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.
Αφου μου πηραν ενα σκασμο λεφτα μαζι με λιγο γρασσο στον επιλογεα του λευγε ταχητητων (80 ευρω) εφυγα με χαμογελο στα χειλη για το καλο σεξ
που μου εκαναν.
Την επομενη το πρωι το αμαξι κρυο εκανε σαν αλεθεις ρεβυθια σε μυλο.
Επιστροφη στο συνεργειο για τα σχετικα παραπονα.
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙς ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Παιδες ,πρωτον δεν αλλαζονται οι βαλβολινες γιατι δεν εχουν ταπα να αδειασουν,με αποτελεσμα απο την βαλβιδα της οπισθεν δεν βγαινει ουτε ενα λιτρο
ασχετα αν σου χρεωνουν 2 λιτρα και το υπολοιπο τους μενει καβα για παρτυ τους.
Δευτερον οι βαλβολινες της ford 75-90 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ-ΑΝ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΑΥΤΕς.
Και τριτον και συμαντικοτερο ,ο θορυβος πλεον ειναι ανησυχιτικος και ειναι απο το ρουλεμαν της ΜΠΡΙΣΤΙΡΕΚ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.
Η ερωτηση ειναι τωρα τι γινεται που πρεπει να φυγω για διακοπες και δεν ειμαι για ΠΟΛΑ-ΠΟΛΑ κοροιδιστικα λεφτα? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Ευχαριστω εκ των προτερων σε οποιον μου βρει ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.
Οπως και τον μηχανικο της seat που μου ειπε την αληθεια.ΠΑΛΙΟΣ FORTEOS.
 

panos_stp

Original poster
New member
May 11, 2020
71
13
8
Οοοο ρε φιλε. Καλά ξεμπερδέματα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με αντίστοιχη εμπειρία. Βρες έναν καλό μάστορα Ford να απευθυνθείς γιατί από ότι φαίνεται αυτός που πήγες κάτι δεν έκανε καλά..

Στάλθηκε από το motorola one vision μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

panos_stp

Original poster
New member
May 11, 2020
71
13
8
KARBY said:
ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
Επειδη φαγωθηκα να τις αλλαξω στα 55000 χιλ.σε χιλιαρακι ατμοσφαιρα,τις αλλαξα σε γνωστο ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.
Αφου μου πηραν ενα σκασμο λεφτα μαζι με λιγο γρασσο στον επιλογεα του λευγε ταχητητων (80 ευρω) εφυγα με χαμογελο στα χειλη για το καλο σεξ
που μου εκαναν.
Την επομενη το πρωι το αμαξι κρυο εκανε σαν αλεθεις ρεβυθια σε μυλο.
Επιστροφη στο συνεργειο για τα σχετικα παραπονα.
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙς ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Παιδες ,πρωτον δεν αλλαζονται οι βαλβολινες γιατι δεν εχουν ταπα να αδειασουν,με αποτελεσμα απο την βαλβιδα της οπισθεν δεν βγαινει ουτε ενα λιτρο
ασχετα αν σου χρεωνουν 2 λιτρα και το υπολοιπο τους μενει καβα για παρτυ τους.
Δευτερον οι βαλβολινες της ford 75-90 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ-ΑΝ ΜΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΑΥΤΕς.
Και τριτον και συμαντικοτερο ,ο θορυβος πλεον ειναι ανησυχιτικος και ειναι απο το ρουλεμαν της ΜΠΡΙΣΤΙΡΕΚ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ.
Η ερωτηση ειναι τωρα τι γινεται που πρεπει να φυγω για διακοπες και δεν ειμαι για ΠΟΛΑ-ΠΟΛΑ κοροιδιστικα λεφτα? :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Ευχαριστω εκ των προτερων σε οποιον μου βρει ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.
Οπως και τον μηχανικο της seat που μου ειπε την αληθεια.ΠΑΛΙΟΣ FORTEOS.
Αδελφέ το έλυσες το θέμα με τις βαλβολινες;;;
Για πες να έχουμε μια εικόνα.

Στάλθηκε από το motorola one vision μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Δυστυχως δεν εχω λυσει το προβλημα ακομη.
Απευθυνθηκα στην αντιπροσωπεια,μου κρατησαν το αυτοκινητο μια ημερα μεσα ,για να μου το δωσουν την επομενη το πρωι και να μου πουν οτι δεν εχει απολυτως τιποτα.
Ο θορυβος εξακολουθει να υπαρχει το πρωι οταν ειναι κρυο ,και τωρα προστεθηκε και θορυβος που οταν κουναω τον λευγε των ταχυτητων σταματαει.
Αυτο μονο στην θεση νεκρα και τερμα δεξια.
Με ολη αυτη τη φασαρια εμαθα και καποια πραγματα τυχαια για τα λαδια που βαζουμε ολοι μας και ειναι το castrol 5-20.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑς οτι κυκλοφορει πολυ μαυμου λαδι απο την Τουρκια και την Ρωσια που οταν το βαζεις το μοτερ δουλευει αρκετα σκληρα και δεν το καταλαβαινεις ευκολα αν δεν ΤΟ ξερεις και παντα απο την συσκευασια.
Επισης το castrol που βαζουν ολα τα εξουσιοδοτημενα της ford ειναι το proffessonal και ειναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ.
Το λαδι ομως που συνιστα η ford ειναι ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ 100%.
Αυτο επειδη το δοκιμασα ειναι ΑΠΙΘΑΝΟ.
Το αμαξι ειναι βελουδινο ,με σημαντικα μικροτερη καταναλωση και γενικα καλλιτερη λειτουργια. 33xxx 33xxx 33xxx

ΠΑΙΔΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ.
 
Apr 17, 2020
41
3
6
KARBY said:
Με ολη αυτη τη φασαρια εμαθα και καποια πραγματα τυχαια για τα λαδια που βαζουμε ολοι μας και ειναι το castrol 5-20.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑς οτι κυκλοφορει πολυ μαυμου λαδι απο την Τουρκια και την Ρωσια που οταν το βαζεις το μοτερ δουλευει αρκετα σκληρα και δεν το καταλαβαινεις ευκολα αν δεν ΤΟ ξερεις και παντα απο την συσκευασια.
Επισης το castrol που βαζουν ολα τα εξουσιοδοτημενα της ford ειναι το proffessonal και ειναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ.
Το λαδι ομως που συνιστα η ford ειναι ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ 100%.
Αυτο επειδη το δοκιμασα ειναι ΑΠΙΘΑΝΟ.
Το αμαξι ειναι βελουδινο ,με σημαντικα μικροτερη καταναλωση και γενικα καλλιτερη λειτουργια. 33xxx 33xxx 33xxx

ΠΑΙΔΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ.

castrol magnatec professional, αυτο δινει το εργοστασιο ανεκαθεν απο το 2012 που βγηκε ο 1000cc της ford, ναι ειναι ημισυνθετικο, παντα ηταν.
Οι προδιαγραφες λαδιου αναγραφονται στο πισω μερος της συσκευασίας λαδιού " Υλικά: WSS-M2C948-B (Συνιστούμε: Ford-Castrol Magnatec) ", το οποιο αναγράφεται στην συσκευασία στο ημισυνθετικο λαδι castrol magnatec professional
Επισης απαγορεύεται αντιπροσωπία να αγορασει απο Τουρκια/Ρωσια, πεφτει σοβαρο προστιμο για αυτο το λογο.
 

Nasos73

Rookie
Σεπτ. 10, 2016
22
3
3
50
Μοντέλο
MK7 ST
Νομίζω παιδιά ότι κάνετε λάθος...το formula είναι ημισυνθετικό ενώ αντίθετα το castrol magnatec professional είναι πλήρως συνθετικό.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Μετα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα οτι υπαρχουν και τα δυο.
Απλα το proffessonal ειναι ημισυνθετικο και το start-stop ειναι FULLY -SYNTHETIC και το γραφει επανω στην συσκευασια,ενω το proffessonal
δεν γραφει απολυτως τιποτα.
Υπαρχει και εκδοση που δεν ειναι proffessonal και στην συσκευασια γραφει SYNTHETIC TECHNOLOGY αυτο ειναι ημισυνθετικο.
Επι πλεον ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ.
Πολλλες αντιπροσωπειες- εξουσιοδωτημενα συνεργια χρησιμοποιουν λαδι castrol ΑΠΟ ΒΑΡΕΛΙ.
Τι ειναι αυτο ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
Γενικως υπαρχει ενα τεραστιο μπερδεμα με τα λαδια για FORD ,σε πολλες εκδοσεις αλλα και ποιοτητες λαδιου αλλα και τιμες.
Το φοβερο της υποθεσης ειναι οτι πολλα μοτερ στα χιλιαρια εχουν σπασει η εχουν βγαλει προβληματα θερμοκρασιων ειδικα το καλοκαιρι,
ΑΠΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ -ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΠΡΟΦΑΝΩς ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕς ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙς ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ.

ΣΥΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΕΦΥΓΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Καλησπέρα. Σε απάντηση των παραπάνω έχω να πω τα εξής.

Έχω ένα fiesta του 2014 το 1.6 TDCI. Έχει 109.000χλμ και θέλω να αλλάξω και εγώ τις βαλβολίνες στο σασμάν γιατί όταν είναι κρύο το αμάξι, κυρίως η πρώτη ζορίζει λίγο για να μπει. Άμα ζεσταθεί μπαίνουν όλες λουκούμι. Διάβασα ότι αυτό διορθώνεται με την αλλαγή βαλβολινών και είπα να το δοκιμάσω.

Έχω πάρει το βιβλίο του Haynes και τα κάνω όλα μόνος μου. Στο βιβλίο όντως, όπως ανέφεραν και τα άλλα παιδιά, λέει ότι δεν υπάρχει αλλαγή υγρών, αλλά μόνο συμπλήρωμα! Ξεβιδώνεις την βίδα πάνω και συμπληρώνεις μέχρι να χυθεί. Το σασμάν, σε όλα τα fiesta MK7.5 βενζίνη και diesel, παίρνει 2,3 λίτρα SAE 75w FE GL-4 fully synthetic, προδιαγραφής ford WSD-M2C200-D2, π.χ. Castrol Syntrans FE 75w, λέει στο βιβλίο του Haynes! Ένα θεματάκι είναι το WSD-... διότι εγώ στο ίντερνετ βρίσκω WSS-... Λάθος του Haynes ποιος ξέρει;..

Στο site της Castrol προτείνει μια άλλη Transmax FE 75w αλλά δεν την βρίσκω στο εμπόριο συν ότι και η Syntrans FE 75w είναι ακριβή με 20€ το λίτρο και την έχουν απειροελάχιστοι. Εν τέλη κατέληξα στην Febi 75W (GL-4) που έχει αυτή την προδιαγραφή της ford. Είναι στα 9€ αυτή την στιγμή, και made in Germany! Ιδού και το site:
Πήρα δύο λίτρα θα προσπαθήσω να βγάλω το παλιό λάδι (βαλβολινη) με μια σύριγγα με λάστιχο και με τον ίδιο τρόπο να βάλω το καινούριο λάδι. Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρω. Στο βιβλίο του Haynes που λέει για συμπλήρωμά μόνο σου λέει σαν tip για να ελέγξεις την στάθμη και αν θέλει συμπλήρωμα, να βάλεις την ουρά του άλλεν με την γωνία, μέσα στην τρύπα, και να δεις έτσι που είναι η στάθμη! Το αναφέρω αυτό για όποιον ενδιαφέρεται.

Τέλος θέλω να ρωτήσω τον K KARBY αν το εξειδικευμένο συνεργείο στο περιστέρι είναι ο Κακλαμάνος; Γιατί την πρώτη φορά όταν το πήρα ως μεταχειρισμένο, το πήγα εκεί. Τιμές ακριβές αλλά λίγο πιο φτηνές από εξουσιοδοτημένο. Καλά παιδιά, δυο αδέρφια που συνεχίζουν το συνεργείο που ξεκίνησε ο πατέρας τους, με ζήλο. Ο ένας στα ανταλλακτικά και ο άλλος στο service. Οργανωμένο μαγαζί, αλλά στο συνεργείο υπάρχει έλλειψη εμπειρίας! Έχω τα παράπονα μου. Τα έχω ξαναγράψει στο forum. Μετά το σέρβις το πήγα γιατί είχα έναν περίεργο ήχο από την μεριά του κινητήρα σαν χαλασμένο ρουλεμάν. Το λέω στον Δημήτρη εκεί και του λέω ότι με βάση το ίντερνετ είναι ο ιμάντας του δυναμό. Το βλέπω και ρωτάει έναν αλλοδαπό υπάλληλο που έχουν να του πει αυτός τι πιστεύει και σκαλώνω! Ο αλλοδαπός ήταν ο αρχιμάστορας; Μου λέει ο Δημήτρης να σου αλλάξω ένα ιμάντα να δούμε αν θα στρώσει, φτηνοί είναι οι ιμάντες. Εγώ ήξερα ότι συνήθως έχουν 10€ και του λέω ναι χωρίς να το πολυσκεφτώ. Φέρνει το αμάξι μου λέει, καθάρισα και την τροχαλία, βάζουμε μπροστά αλλά ο ήχος παρέμενε ο ίδιος!! Του λέω μα ακούγεται ακόμη. Ρίχνει λίγο σπρέι σιλικόνης και σταματάει το τρίξιμο και μου λέει δες το πως θα πάει και ξαναμιλάμε. Εν τέλη με χρέωσε 40€!!, 15€ για ημάντα και 25€ για εργασία! Και φυσικά ο ήχος υπάρχει μέχρι σήμερα!! Λογικά είναι ο τεντωτήρας και θέλει αλλαγή... Άμα ζεσταθεί το αμάξι δεν ακούγεται και γιαυτό το έχω αφήσει έτσι τόσο καιρό. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό που δεν μου άρεσε και αποφεύγω το συνεργείο αυτό. Είναι ότι τότε πριν μου φέρουν το αμάξι λέω στον Δημήτρη για τον προφυλακτήρα που δεν κούμπωνε σωστά (λεπτομέρειες άλλα ήθελα το αμάξι να είναι άψογο) μου λέει έχει σπάσει το κλιπσάκι, θες να στο αλλάξω; Κι εγώ ο βλάκας δεν ρώτησα πόσο θα πάει γιατί είπα κλιπσάκι είναι σιγά τα αυγά. Αλλά την έφαγα. 70€ πήγε η αλλαγή του "κλισπάκι" και πάλι ο προφυλακτήρας δεν ήρθε τέλεια στην θέση του γιατί κάπου κάποια βάση έχει πάρει λίγο και όλος ο προφυλακτήρας κοιτάει κάπως πιο προς τα κάτω. Το κατάλαβα τώρα που χτύπησα και τον μπροστά και θέλει λίγο διόρθωση η μετόπη.

Για την κουβέντα για τα λάδια δεν θα πω κάτι ιδιαίτερο γιατί θα γράφω κατεβατά. Πάρτε ένα Castrol Magnatec με τις αναλογες προδιαγραφές που θέλει ο κάθε κινητήρας (δεν τις γράφω γιατί υπάρχουν παντού στο ιντερνετ). Απλά υπάρχει το Ford Castrol Magnatec 5l και το Castrol Magnatec 4l. Πέραν ότι πληρώνεις ένα λίτρο παραπάνω που δεν το χρειάζεσαι και στο τρώνε πολλές φορές τα συνεργεία αν δεν το ζητήσεις, στην μια περίπτωση αγοράζεις το λάδι κατευθείαν από την Castrol και στην άλλη περίπτωση αγοράζεις το ίδιο ακριβώς λάδι από την Ford που το παίρνει απο την Castrol!!! Απλά θα αναφέρω ότι ο Haynes αναφέρει να αλλάζει λάδια στον μισό χρονο και χλμ απο ότι λέει ο κατασκευαστής. Δηλαδή στην περίπτωση μου, κάθε 6 μήνες ή 10.000χλμ (ότι έρθει πρώτο) και όχι 1χρόνο ή 20.000 που λέει η ford. Και σε άλλα θέματα όπως ιμάντα χρονισμού και υγρά ψυγείο σου λέει να αλλάξει πιο συχνά απο ότι λέει ο κατασκευαστής! Και οι τεχνικοί στον Haynes έχουν μεγάλη εμπειρία! Συν του ότι δεν έχουν κανένα απολύτως κέρδος από σένα! Ενώ η ford αν σου έλεγε ότι θα πρέπει να πηγαίνεις το αμάξι για service δύο φορές το χρόνο, θα έπεφταν οι πωλήσεις της σε σχέση με τον ανταγωνισμό! Η φθορά σε ένα αμάξι άλλωστε θα φανεί μετά τις 140.000 χλμ! Εκεί κάποια αμάξια θα τα λες σαν καινούρια (Honda 90's) και κάποια δουλεμένα..
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αυτό με τις προδιαγραφές στις βαλβολινες έχει παραγινει κοροϊδία. Δηλαδή οι άλλοι κατασκευαστές έχουν συγχρονίζε και γρανάζια από άλλο υλικό απ' ότι η ford. Το ιξώδες έχει σημασία να ναι το ίδιο και σίγουρα πρόσθετα για long life. Μια καλή βαλβολινη συνθετική long life με ίδιο ιξώδες μια χαρά θα κάνει και καλό είναι να αλλάζει κάθε 100.000 χλμ. Όσον αφορά για τα λάδια, συμφωνώ αν αφήσεις τη μαϊμού Castrol μέσα 20.000 χλμ κλαφτα χαραλαμπε, οπότε άλλαζε στα 10.000 για να σαι καλά. Κατ εμένα λάδια και φίλτρο πρέπει να αλλάζεις κάθε χρόνο ή κάθε 2 αν κάνεις κάτω άπο 3000 χλμ το χρόνο. Και η Mobil έχει πολύ καλό long life λάδι που δεν έχει μαιμουδες (Mobil 1)

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Souliotis and mk6car

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Εν τέλη, το να βγάλω τις παλιές βαλβολίνες από την πάνω αλενόβιδα, με το σύστημα με το λαστιχένιο σωληνάκι, ήταν εν μέρη επιτυχής. Από τα 2,3 λίτρα που γράφει το βιβλίο ότι έχει το σασμάν, εγώ κατάφερα να βγάλω σχεδόν 1,2 λίτρα. Δηλαδή το μισό λάδι. Δεν έμπαινε πιο κάτω το σωληνάκι ότι και να έκανα. Μαζί με το καινούριο λάδι έβαλα και 50ml MotorKote, ένα πολύ ακριβό πρόσθετο για όποιον το ξέρει. Έχει 20€ τα 300ml. Αλλά κάνει καλή δουλειά! Δοκιμασμένα!

Κάποια ιδιαίτερη διαφορά δεν έχω καταλάβει προς το παρόν, όλα δουλεύουν όπως πρέπει. Σαφώς είναι καλύτερα για το σασμάν, έστω και με τη μισή ανανέωση. Αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να το κάνετε μόνοι σας.. Έφαγα 4+ ώρες, και πλήγωσα και το αμάξι απο κάτω με τον υδραυλικό γρύλο και τα τρίποδα με το πάνω κάτω! Γιατί πρέπει να το φέρεις ίσια να μην γέρνει για να δεις την στάθμη και σ αυτό το αμάξι δεν έχει καθαρά σημεία στήριξης... Γενικά θα σας πρότεινα καλύτερα να το πάτε στον μάστορα για κάτι τέτοιο, αν φυσικά δεν είναι πρόβλημα τα +50€ εργασία. Βέβαια στο γενικό σέρβις, η εργασία θα είναι τίποτα, γιατί ήδη με την αλλαγή λαδιών έχεις κάνει όλο τον κόπο.

Του χρόνου στο επόμενο σέρβις ίσως ξαναλλάξω πάλι (αυτά τα 1+ λίτρα) βαλβολίνη ώστε να πάω απο το 50% καινούριο λάδι που είμαι τώρα στο 75%. Και του παραχρόνου πάλι στο 88%. 9€ το λίτρο έχει η βαλβολίνη αυτή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and mk6car

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Καλησπέρα,

Να σας κάνω ένα update μετά από ένα χρόνο ακριβώς.

Σε αυτό το σέρβις ξανά άλλαξα και τα υπόλοιπα 800ml που μου είχανε μείνει και λαδωσα με spray σιλικόνης τους συνδέσμους εκεί κάτω στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν έβαλα γράσο και έβαλα σπρέι σιλικόνης γιατί δεν βρήκα πουθενά να είναι γρασάρισμένοι, οπότε λέω άσε μην ξεραθεί το γράσο από τη θερμοκρασία και τα κάνω χειρότερα. Αυτή τη φορά η αλλαγή μου ήταν πάρα πολύ εύκολη γιατί είχα την εμπειρία πλέον. Όπως είχα σηκώσει το αμάξι για να αλλάξω λάδια άλλαξα πολύ γρήγορα και τις βαλβολίνες στο σασμάν.

Όπως είπα και πέρσι, βάζω στην τρύπα ένα σωληνάκι και με μία μεγάλη σύριγγα (60ml) ρουφάω τη βαλβολίνη και επειδή το σωληνάκι κατεβαίνει πολύ πιο χαμηλά από το σασμάν η βαλβολίνη συνεχίζει να τρέχει και αφού βγάλω τη σύριγγα. Την παλιά βαλβολίνη την έριχνα σε ένα δοχείο του λίτρου οπότε όταν είδα 800ml σταμάτησα και γύρισα το σωληνάκι πάνω να βγαίνει πλέον από το καπό και με τη βοήθεια της σύριγγας που της είχα βγάλει το έμβολο και την είχα σαν χωνί συμπλήρωσα τα καινούργια 800ml.

Αυτή τη φορά είδα μια μικρή αλλαγή στο σασμάν. Οι ταχύτητες κουμπώνουν λίγο πιο εύκολα. Οπότε είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread