Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
καλημερα παιδια.
ξερει κανενας αν τα ψαλιδια του στ μας ειναι ιδια με των υπολοιπων φιεστα μκ6;

πολυ πιθανον να παμε για αλλαγη οποτε ειπα ας ανοιξω μια ενοτητα για λοιπες πληροφοριες.

μαζι με ψαλιδι ειναι καλο να αλλαχθουν και τιποτα αλλο μια που γινεται η ολη διαδικασια;
 

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
Η αριστερη ροδα εχει μεγαλυτερη κλιση απο τη δεξια και ο μηχανικος ειπε οτι το πιθανοτερο ειναι να εχει παρει το ψαλιδι.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Ή το αμορτισέρ, ή το top mount. Τρακαρισμένο ήταν;
Υ.Γ. Επί του θέματος, έχω την αίσθηση ότι δεν είναι ίδια τα ψαλίδια του ST με του απλού fiesta.
 
christina-st said:
Η αριστερη ροδα εχει μεγαλυτερη κλιση απο τη δεξια και ο μηχανικος ειπε οτι το πιθανοτερο ειναι να εχει παρει το ψαλιδι.
Απο την μανα τους έχουν απόκλειση. Για να χτυπηθεί και να χάνει ψαλίδι λίγο άκυρο...για αμορτισέρ στραβό το κόβω ή  βάση ψαλιδιών ή θόλο και τοπ μαουντ (αν χάνει πολύ) .
Ας σου πει τι μετρήσεις πήρε. Στην ανάγκη πας να πάρεις μια δευτερη γνώμη από άλλο συνεργείο που ασχολείτε με αναρτήσεις κτλ
 

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
η διαφορα μεταξυ των δυο τροχων ειναι ενα εκατοστο αποκλιση.ο αριστερος στο επανω μερος ειναι περιπου ενα εκατοστο (το πολυ) πιο μεσα και αντιθετα προς τα εξω στο κατω μερος.ειναι δυνατον να ειναι απο την μανα τους ετσι;
θα παμε να δουμε τις επομενες μερες.
 
Το αμάξι έχει το ίδιο ύψος μπροστά? μηπως έχει κάτσει κάποιο ελατήριο και του έχει αλλάξει το κάμπερ? (το καμπερ είναι οι γωνίες που ανέφερες)
Πολύ δύσκολο για ψαλίδι. Έχει συμβεί και από την μάνα τους να έχουν αυτή τη διαφορά. Αν δεν κανω λάθος απο γνωστό δεν το έχετε πάρει? Λογικά θα γνωρίζετε το ιστορικό του αν είχε κάποιο χτύπημα....
Αν έχει κάποιο θέμα το αμάξι θα είναι από άκρο (εκει που στηρίζεται το αμορτισερ και πατάνε τα ημιαξόνια).
Αλλά και καινούργιο να πάρεις μπορεί να σου "κάτσει" στις ίδιες μοίρες ο τροχός γιατί μπορεί να είναι κατασκευαστικο (από μαμά) το "πρόβλημα" . Αν θες να  "λυθεί " το πρόβλημα, καλύτερα να πάρετε ρυθμιζόμενα τοπ μαουντ για να έρθει στα "ισια" του το καμπερ. Οτιδήποτε άλλη λύση είναι "επίφοβη" στο να αλλαχτεί κάτι με κόστος και χωρις αποτελέσματα! 
 

christina-st

Original poster
New member
Jun 21, 2014
63
1
0
θεσσαλονικη
λοιπον πηγαμε το αμαξι τοσο στο δικο μας συνεργειο οσο και σε αντιπροσωπεια.
τα εβγαλαν ολα απο το αμαξι,μελετησαν τα παντα λεπτομερως και  ολα οκ.(αλλαξαμε ρολεμαν στις ροδες καλου κακου-ασχετο).
μαλλον ειναι απο το εργαστασιο ετσι.τι να πω;
αυτα τα ρυθμιζομενα τοπ μαουντ ποσο εχουν;ειναι γενικα αναλωσιμα η κατι που θελει πολυ αραια αλλαγη δηλαδη οταν χαλασει;
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Εάν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που φαίνεται με το γυμνό μάτι, εγώ θα σου πρότεινα να το “συμμαζέψεις” είτε  αγοράζοντας καμπεροβιδες η να μεγαλώσετε τις πάνω τρύπες στο αμορτισέρ στο σημείο που πιάνει στο άκρο ,ώστε να ρυθμίσεις από εκεί την διαφορά με τον άλλον τροχό.

Πήγαινε σε κάποιον έμπειρο ευθυγραμμισά να το μετρήσει και να σου το φτιάξει.

Το να βάλεις ρυθμιζόμενα top mount είναι η καλύτερη και πιο σωστή λύση όπως επίσης και η ακριβότερη και η πιο δύσκολη στη ρύθμιση λόγο κατασκευής θόλου. Δεν αφήνει περιθώρια για ρύθμιση πάνω στο αμάξι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread