Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Πολύ καλό!! δηλαδή το στάδιο προσαρμογής αφορά κατάργηση πρίζας πεταλούδας μκ6 και επαναπροσδιορισμός καλωδίων στης πλεξούδας/μπρίζας Mk7 και πιθανώς πρεσσαρισμα των καλωδίων ώστε να ταιριάξει να κουμπώνει στου μκ7!!!  Ναι από ότι είχα δει σε θέμα καθαρισμού πεταλούδας mk7, παλιότερα είναι η ίδια σε όλα οπτικά....

και να σκεφτείς το είχα δει από σύγκριση  δυο φωτογραφιών αυτά τα λίγα mm διαφοράς mk6/mk7 :
Pa_Nos_1400cc said:
Πολύ καλό, επίσης καθώς κοιτούσα τις φωτογραφίες διαπιστώνω ότι οπτικά του mk7 η πεταλούδα είναι μέσα μεγαλύτερης διαμέτρου από ότι στο mk6(=45mm στο mk6, 48φαίνεται να είναι στο mk7) και δεν κάνει "χωνί". Το πρόβλημα είναι ότι δεν φαίνεται να κουμπώνει η φύσσα σε mk6 λόγω διαφορετικής πρίζας. Μάλλον πάει στα υπόψη για όποιον με mk6 θέλει να βάλει χερί στην πεταλούδα, αλλά θέλει ψάξιμο. Ευχαριστούμε για το DIY.

Αφού μπαίνεις στον κόπο δεν μετράς και αυτή τη διάμετρο στο "Τάληρο"που πρόχειρα έκανα με τη ζωγραφική (εκεί που λέω 52 είναι 54mm):

 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
αφου θελετε μεγαλυτερη πεταλουδα "ανοιξτε" σε τορνο του ΜΚ6 . Απο τη φωτο τα τοιχωματα της πεταλουδας του ΜΚ6 φαινεται πως μπορουν να "παρουν" 3 χιλιοστα ανοιγμα και απλα αλλαξτε το τυμπανο με αυτο του ΜΚ7, ή αλλαξτε με ενα αντιστοιχης διατομης.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Ximiki Veltiosi said:
αφου θελετε μεγαλυτερη πεταλουδα "ανοιξτε" σε τορνο του ΜΚ6 .
Ήδη το έχουμε κάνει αυτό στον τόρνο, ξύσιμο ολοκληρης στα 55mm, απλά το ρελαντί ανεβαίνει 1200/1500rpm και δεν έρχεται, παρόλη τη ρύθμιση της βίδας ρελαντί,  ενώ μια έτοιμη λύση σαν αυτή δεν θα υπήρχε το πρόβλημα με το ρελαντί που παλεύεται. Επίσης ενα αλλο είναι η προσαρμογή πεταλούδας απο Fiesta ST mk6 αλλα εκεί παμε σε δημιουργία αλουμινένιο πλακάκι αντάπτορα, αλλαγή μηχανισμού κινησης το μαύρο με το μοτερ, ομως απο οτι ξέρω δεν υπάρχει το πρόβλημα με το ρελαντί σε καποια fiesta 1400 / 1600 που το κάνανε.
Διαφορά υπάρχει ως καλύτερη αποκρισή και στροφάρισμα ψηλά
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Το κλαπετο της πεταλούδας είναι 45mm στη μαμά πεταλούδα. Σε  focus πάντως η πεταλούδα 55mm από το δυλιτρο δεν δημιουργεί κανένα θέμα είτε με πλακακι για την εργοστασιακή πολλαπλή είτε με πολλαπλή puma 1.7
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Πιστεύω ειναι μια καλη μετατροπη

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1449857364[/time]
Πως υπάρχει ετοιμη η πλεξουδα
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ειναι τεραστια η διαφορα απο 45mm σε 55mm ακομα και σε 1.6 μκ6
ειδικα με την αθλια πολλαπλη εισαγωγης του μκ6
με μια "καλη" πολλαπλη και καλο προγραμα θα δουλεψει στα 50mm
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Μια χαρά είναι η μετατροπή, όσο για το πιο πάνω σχήμα για να μη δωθούν λάθος εντυπώσεις γίνεται Venturi δηλαδή απο μεγαλύτερη διάμετρο παει σε μικρότερη διάμετρο εισαγωγής με αποτέλεσμα να κινείται ταχύτερα ο αέρας εισαγωγής.
 

thodwrhs

Newbie
Oct 29, 2015
6
0
0
30
Καλαμάτα
Καλησπέρα στην ομάδα.... Εχω το εξής πρόβλημα...... Έβαλα τιν εισαγωγή απο focus mk1 έφτιαξα το ανάλογο πλακάκι για να μπει η πεταλούδα απο ST αλλα το αυτοκίνητο δεν δουλεύει καθόλου και το καντράν αναβοσβήνει και γράφει EAC FAIL και δεν μαρσαρει καθόλου.... Τι λες να είναι?Huh?
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Έβαλες το μαύρο καπάκι από την δική σου πεταλούδα και άφησες να την σεταρει;
Το σεταρισμα θέλει να βάλεις επάνω την πεταλούδα να ανοίξεις διακόπτη χωρίς να βάλεις μπροστά και μετά από λίγο να τον κλείσεις.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
thodwrhs said:
οχι φίλε μου δεν έβαλα το μαύρο καπάκι....

Για να δουλέψει αυτή η μετατροπή βγάζουμε το  καπάκι της πεταλούδας που είχε και πρέπει να μπει στην θέση εκείνου της πεταλούδας του ST MK6 για αυτό βγάζει fail ! δεν την αναγνωρίζει 

4 βίδες τορξ είναι για αυτό λέμε:

934151900_274.jpg
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
Δωσε λεπτομέρειες τοποθετησεις πολλαπλης προβλήματα που αντιμετώπισε ς
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
thodwrhs said:
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες..... Μπορεί και αύριο να τιν βάλω...

mexico said:
Δωσε λεπτομέρειες τοποθετησεις πολλαπλης προβλήματα που αντιμετώπισε ς

Δώσε και πληροφορίες που μπορεί να βρει κάποιος πεταλούδα από ST μεταχειρισμένη .
Θα μείνεις ευχαριστημένος με τη μετατροπή απλά θέλει και κάποια χιλιόμετρα να αλλάξει ο εγκέφαλος τη στοιχειομετρία.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
thodwris ποσα κυβικα ειναι το αυτοκινητο σου?
με την αλλαγη πεταλουδα τι διαφορα πετυχαινεις σε δύναμη? Ειναι αισθητη? Απο κατανάλωση μετά τι γίνετε?
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
το δικο μου προβλημα με εισαγωγη focus mk1 1.6 και με την ανοιγμενη πεταλουδα ηταν οτι ακομα και με την φιλτροχοανη πανω στην πεταλουδα εβλεπα πολυ χαμηλες θερμοκρασιες στην εισαγωγη απο τον μαπ που η καταναλωση εκτοξευτηκε στα υψη και δουλευε πολυ πλουσιο. ειδα ομως και σε πατημα σε ευθεια με 4ρτη απο χαμηλα load 100% που στον ιδιο δρομο με την μαμα πεταλουδα ειχα load 94%.
στα + η καλυτερη ροπη εχασε λιγο χαμηλα εως τις 2.500 αλλα απο εκει μεχρι 4.000 πολυ ποιο δυνατο. δυστηχως ψιλα το ειδε στεγνο και εκλεισε την πεταλουδα ο εγκεφαλος πριν τις 6.000.

βαζοντας μια μεταβλητη αντισταση και ρυθμιζοντας την θερμοκρασια εισαγωγης απο 5 βαθμους στους 35 εγινε τελειο χαμηλα αλλα ψιλα ηταν κλαμα.
συμπερασμα. θελει προγραμμα
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
δηλαδη μπανει και η εισαγωγη απο το focus 1 στα fiesta μας δωστε πληροφοριες για το πως τη βαλατε αν ταιριαζουν ολα και τα σχετικα
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
ναι φιλος την εχω πανω στο αυτοκινητο 1.5 χρονο τωρα. ολες οι βιδες ειναι ιδιες μια μικρομετατροπη χρειαζετε στον μαπ για να μην παιρνει αερα και 2 πλακακια ενα για να προσαρμοσεις την πεταλουδα και ενα για να κλεισεις κατι το οποιο δεν θυμαμαι τι ειναι. και ταπωμα σε καποια σωληνακια υποπιεσεων. εχουν διαφορα και στην βαλβιδα pcv θελει αλλα σωληνακια. με λιγα λογια οτι χρειαζετε και μια πολλαπλη Puma 1.7 για να μπει. παρομοιες ειναι. και δουλευουν πολυ καλυτερα απο οτι του φιεστα
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
καλησπέρα στην παρέα !

Λοιποοον... περι πεταλούδας στο ΜΚ6

θέλοντας να εκμεταλλευτώ το μεγαλύτερο άνοιγμα που έχω μπροστά λόγο της Puma αρχικά πειραματίστηκα με μια πεταλούδα μαμά από facelift (εμένα είναι pre facelift) η οποία ανοίχτηκε στον τόρνο στα 50mm και μπήκε το κλαπέτο από την πεταλούδα της Puma. Χρησιμοποίησα το καπάκι μου που δίνει ρεύμα καθώς δεν είχα το δικό της με αποτέλεσμα να δουλέψει αλλά να μου κρατάει ψιλά ρελαντί γύρω στις 1500 στροφές. Η διαφορά στην απόκριση στο στροφάρισμα από ρελαντί μέχρι 3000 στροφές ήταν αξιοσημείωτη αλλά λόγο του θέματος με το ρελαντί στράφηκα σε μια άλλη λύση.

Η άλλη λύση ήταν να βάλω την πεταλούδα από το ΜΚ7 ST η οποία είναι 54mm και έχει τις ίδιες βάσεις για να βιδώσει με του ΜΚ6
Αυτή είχε το δικό της καπάκι καθώς όμως έχει άλλη φύσα χρειάστηκα και ένα πλεξουδάκι αντάπτορα για να κουμπώσει το μαμα μου βύσμα και στην άλλη άκρη η φύσα της πεταλούδας. ΔΟΥΛΕΨΕ ΡΟΛΟΙ !!! Ρελαντί παρόμοιο με την μαμά την 45mm και στροφάρισμα από ρελαντί μέχρι 3-3300 στροφές πραγματικά για σεμινάριο !!! Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτή η μετατροπή απογείωσε τα χαμηλά μου σε τόσο μεγάλο βαθμό !!

όσο για το μείγμα με ένα σύντομο πάτημα είδα στο wideband στα ψιλά να παίρνει +0,5 0,6 επιπλέον στέγνωμα και σίγουρα θα περιμένω πως και πως το πρόγραμμα.

σχετικά με το ψιλό ρελαντί της ανοιγμένης στον τόρνο δεν ξέρω αν το θέμα του ψιλού ρελαντί είχε να κάνει με το ότι δεν είχα το δικό της καπάκι (facelift) και χρησιμοποίησα το δικό μου.

Φωτος

Μαμά πεταλούδα από 45αρα σε 50αρα στον τόρνο + μαμά πεταλούδα 45αρα




μαμά πεταλούδα ΜΚ7 ST








πλεξουδάκι για την ΜΚ7




 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
[mention]mk6car[/mention] η όρεξη και το μεράκι σου ανταμείβεται
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread