Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αυτό που θεωρώ σημαντικό είναι να μάθουμε γιά ποιό λόγο τα 8 μπλοκ ήταν στο πάτωμα (βλάβη). Αν μπορείς πες μας τουλάχιστον ποιά ήταν αυτή η έκθεση/συνεργείο μήπως μάθουμε εμείς. Σπασμένα μπλοκ και στραβωμένες μπιέλες δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε νορμαλ κινητήρες.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Επιστροφη σημερα απο Βορρεια Ευβοια ,μετα απο μια εβδομαδα διακοπες.
Το αμαξι εκανε 500 χιλιομετρα ,με πολυ υψηλες θερμοκρασιες.
Φορτωμενο ,με πληρες φορτιο και επιπλεον σκαρα με 2 ποδηλατα ενηλικων σε σκαρα στην ουρα.
Τα χιλιομετρα τα εκανε με 100 αρα βενζινη και δεν του εδειξα ελεος στο παραμικρο.
Ο κινητηρας πιεστηκε ακομη και στα βαθεια κοκκινα μεχρι τον κοφτη σε περιπτωσεις που αναγκαζομουν να προσπερασω.
Ολα αυτα με air condition  αναμενο.
Το συμπερασμα για τα λαδια ειναι πολυ κατατοπιστικο.
Κανενα απολυτως προβλημα με τα 5-30 σε ολο το ταξιδι.
Με τα 5-20 ειχα εντονα προβληματα απωλειας δυναμης ακομη και μεσα στη πολη με αναμενο το κλιματιστικο,γιαυτο και κατεληξα στην αντιπροσωπεια.
Την εβδομαδα που μας ερχεται θα τους ενημερωσω απο κοντα ,γιατι ηδη τους ενημερωσα με
mail απο τις διακοπες.
Αυτα ειχα σαν νεα ,και νομιζω οτι ειναι πολυ συμαντικα.
Οσο για τους κινητηρες που ειδα ,δεν θελει πολυ σκεψη για ποιο λογο βρεθηκαν στο πατωμα.
Σπασμενοι και ιδιαιτερα με μπιελες ,προσωπικα υποθετω οτι ολη η ιστορια
ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟς ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.
Βεβαια ολοι οι ιδιοκτητες ,δεν εχουν ουτε την ευαισθησια να καταλαβουν τι συμβαινει στο αυτοκινητο τους ,η αν θελετε δεν τους ενδιαφερει και πολυ ,απο την στιγμη που υπαρχει η εγγυηση.
Σε συναρτηση με την ξεροκεφαλια των τεχνικων προισταμενων το κακο γινεται.
Δεν καθεται κανεις να ψαξει τα πραγματα οπως εγω ,η αν θελεται να αναλαβει την ευθυνη και το εξοδο να αλλαξει λαδια απο δικη του αποφαση.
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΔΕΟΝΤΩΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
 

GRF

Rookie
Jan 28, 2016
48
0
0
μπραβο που το ψαχνεις . εγω παντως με το 100ρι δεν εχω τετοια θεματα.ισως μονο τα ατμοσφαιρικα.
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
Που να έχεις με το 100άρι, αφού σκοτώνει το μοτεράκι του. Βρε παιδιά πάτε και αγοράζετε ατμοσφαιρικό το fiesta 1000ράκι;;; Έλεος! Και μετά φταίνε τα λάδια;; Που να πάει το κακόμοιρο με τόσο αναιμικό μοτέρ;
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αφού ζητάς τόσα πολλά από ατμοσφαιρικό μοτερ με 80 ΗΡ , βάλε τουλάχιστον ένα ψυγείο λαδιού. Τα τουρμπάτα με τους 100 και 125 ΗΡ το έχουν από το εργοστάσιο γι αυτό δεν έχουν τέτοια προβλήματα.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Το ατμοσφαιρικο χιλιαρακι αγοραστηκε για την συζυγο ,που το χρησιμοποιει επαγγελματικα  καθημερινα να πηγαινει στη δουλεια της,και επειδη κανει καπου 20000 χλμ. τον χρονο.
Το οικογενειακο και προσωπικο αυτοκινητο ειναι ενα LEON CUPRA 275 ΙΠΠΟΥς και εκει μου γινονται ολα τα χατηρια.Η ερωτηση γιατι δεν το πηρα στις διακοπες ειναι πολυ λογικη ,αλλα λογω μιζεριας προσωπικης δεν εβαζα σκαρα με ποδηλατα με τιποτα.
Συνεπως την πληρωσε τη νυφη το φιεστακι.
Ενταξει μπορει να γινομαι λιγο υπερβολικος με την συντηρηση του ,αλλα λογω του οτι ειμαι
μηχανολογος εχω ενα βλημα στο κεφαλι ,να δουλευουν ολα σωστα.
Οσο για τα τουρμπισια ,μην ειστε και πολυ σιγουροι οτι δεν εχουν προβληματα λογω λαδιου.
Τα 8 μοτερ σπασμενα στο πατωμα και το λυμενο focus για αλλαγη μοτερ και αυτο ,με κανουν
να ανησυχω για ολα τα χιλιαρακια.
Καλα θα ειναι να μην το παιρνετε επιπολαια,επειδη εχουν ενα μικρο ψυγειο λαδιου-νερου και βελτιωνουν λιγο την θερμοκρασια του λαδιου.
Μην ξενχατε ,οτι το 5-20 ειναι μεχρι 10 βαθμους εξωτερικη και το 5-30 μεχρι τους +35 ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ?
ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εγώ έχω βάλει όργανο θερμοκρασίας και το αισθητήριο ήταν πάνω στο κάρτερ η πάνω στο φίλτρο λαδιού. Οι θερμοκρασίες ήταν σε πολύ λογικά επίπεδα, περίπου στην θερμοκρασία το ψυκτικού η λίγο χαμηλώτερα. Αρα δεν ανησυχώ. Γιά τα σπασμένα μοτέρ υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε, αφού δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά συνέβη, και εμένα το μυαλό μου πάει σε βελτιώσεις τύπου "πρόγραμμα 170 ΗΡ" και σκίσιμο . Τέτοια περίπτωση την γνωρίζω. Δεν νομίζω να έσπασε μοτέρ από λεπτόρευστα λάδια.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
FiestaMk3Xr2i said:
Βρε παιδιά πάτε και αγοράζετε ατμοσφαιρικό το fiesta 1000ράκι;;; Έλεος! Και μετά φταίνε τα λάδια;; Που να πάει το κακόμοιρο με τόσο αναιμικό μοτέρ;

Να ρωτήσω κάτι; Πριν από χρόνια, τα fiesta 1.25 με 75 άλογα, 1.4 με 80 άλογα, κάτι polo με 75 άλογα και λοιπές μάρκες, πώς πήγαιναν στο δρόμο; Μην τα ισοπεδώνουμε όλα και μην "θίγουμε" ανθρώπους και καταστάσεις. Λίγο εγκράτεια παρακαλώ. Και γιατί να μη φταίνε τα λάδια; Άλλωστε ο Karby ό,τι γράφει, το τεκμηριώνει κιόλας.

KARBY said:
Συνεπως την πληρωσε τη νυφη το φιεστακι.

Και πολύ καλά έκανες. Μια χαρά είναι το φιεστάκι και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και τις γνώσεις που μας μεταφέρεις.
Άλλωστε το manual του facelift fiesta αναφέρει ρητά σαν εναλλακτικό λάδι κινητήρα (εκτός του ecoboost) το 5w30. Φαίνεται καθαρά στο post του Ηλία:

http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?p=153452#p153452

Απλά δε μπορώ να καταλάβω το "κόλλημα" της αντιπροσωπείας που πηγαίνεις να βάζει τα 5w20. Φαντάζομαι ότι είναι θέμα marketing ή προμήθειας βάσει πωλήσεων...

fiesta77 said:
Γιά τα σπασμένα μοτέρ υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε, αφού δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά συνέβη, και εμένα το μυαλό μου πάει σε βελτιώσεις τύπου "πρόγραμμα 170 ΗΡ" και σκίσιμο . Τέτοια περίπτωση την γνωρίζω. Δεν νομίζω να έσπασε μοτέρ από λεπτόρευστα λάδια.

Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι κι εγώ. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που βγάζουν λεφτά στου κασίδη το κεφάλι. Το θέμα είναι να τους εντοπίζουμε, μέσα από τις συζητήσεις μας και να τους απομονώνουμε...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
και εμενα εκεινο το 5W20 κάπως μου φάινεται... Ενα 0W30 θα ταν οτι πρέπει νομίζω. Αρκετα λεπτό στην κρυα εκκίνηση (σχεδόν ίδιο με το 5W20),  λίγο πιο παχύ απο το 5W20 όταν είναι ζεστό το μοτέρ. Οταν είναι ζεστό, ούτως η άλλως είναι λεπτορευστο το λάδι, οποτε το λίγο πιο παχύ δεν κάνει διαφορα

και ετσι έχουμε μαζι και τις ιδιότητες απο το 5W20 αλλα και απο το 5W30, 2 σε 1, όμορφα και νοικοκυρεμένα. tease tease
 

FiestaMk3Xr2i

Rookie
Jun 6, 2016
47
0
0
kostg said:
Να ρωτήσω κάτι; Πριν από χρόνια, τα fiesta 1.25 με 75 άλογα, 1.4 με 80 άλογα, κάτι polo με 75 άλογα και λοιπές μάρκες, πώς πήγαιναν στο δρόμο; Μην τα ισοπεδώνουμε όλα και μην "θίγουμε" ανθρώπους και καταστάσεις. Λίγο εγκράτεια παρακαλώ. Και γιατί να μη φταίνε τα λάδια; Άλλωστε ο Karby ό,τι γράφει, το τεκμηριώνει κιόλας.
Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις ήταν ελαφρύτερα από το νέο fiesta και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστούν σπορ (το φιεστα ηταν ελαφρα σβέλτο). Άρα δε μπορείς να έχεις απαιτήσεις από αυτά όπως δε μπορείς σε καμία περίπτωση να έχεις απαιτήσεις από το ατμοσφαιρικό φιεστάκι όταν το φορτώνεις σαν γαϊδουρι και απαιτείς ταχύτητα σε ανηφόρα και με air con αναμμένο. Καλό για την πόλη δε λέω αλλά μέχρι εκεί. Αν περιμένεις περισσότερα λογικό να απογοητευτείς. Επίσης δε νομίζω να έθιξα κανέναν, με επιχειρήματα μιλάω κι εγώ. Τεκμηρίωση για τα 5-20 δεν έχω δει ακόμα, μόνο υποθέσεις.
Τέλος δε νομίζω σε καμία περίπτωση ότι για τα σπασμένα μοτέρ και τη μειωμένη απόδοση φταίνε τα λάδια. Δυστυχώς όμως δε μπορώ να το αποδείξω. Αν το αποδείξει κάποιος με χαρά θα δεχτώ την άποψή του.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εγω φιλε μου καλε μπορω να το αποδειξω και εχω αναφερθει προηγουμενως σε τεχνικες διαφορες που εχει το ενα λαδι με το αλλο.
Αυτα βασει του manual castrol ,εχω περασει ασχημες ωρες με τις αντιδικιες και τις ασχετοσυνες
που καποιΟΙ  τεχνικοι προισταμενοι με ονομα και διευθυνση μου λενε.
Η κλιμακα SAE ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗς ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
εΓΩ ΟΜΩς ΤΟ ΠΗΓΑ ΑΛΛΟΥ.
Τα δοκιμασα και στην πραξη να μην λεω τυχαια πραγματα.
Το αμαξι το πηρα αρχες του 2015 και εχω αλλαξει 5 φορες λαδια μεχρι τις 19000 χιλιομετρα
στα πλαισια του στρωσιματος αλλα και γιατι ηθελα να αποδειξω στους ΜΗΧΑΝΙΚΑΡΕΣ
ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΒΛΑΚΕΙΕς.
κΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟΝ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ σεβαστηκαν την γνωμη μου απλα ειπαν οτι αν γινει κακο
θα την πληρωσω εκτος εγγυησης.
Οι δυο μεγαλοι στον Παζαροπουλο ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟ και τους απεδειξα
οτι λενε λαθος πραγματα ,με τεχνικες προδιαγραφες απεσταλμενες απο την ιδια την castrol.
Τελικα ολοι μαζι σταμματησαν ,και με βλεπουν στα ματια γιατι και οδηγησαν
την χελωνα με τους 80 ιππους με τα 5-20 και 40 βαθμους εξωτερικη αλλα οδηγησαν
και το πυραυλακι με 35 βαθμους και καταλαβαν οτι εχω δικιο.
Η τεχνικη εξηγηση βρισκεται στα ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ωστηρια .
Αν αυτα μελανιαζουν με τις θερμοκρασιες εξωτερικες πανω απο 28 βαθμους ,τοτε κατα συνεπεια αρχιζου και κολλανε με αποτελεσμα λαθος διακενα βαλβιδων.
Μετα η δυναμη παει περιπατο.
Εχω και αλλα να πω ,αλλα δεν θελω να κουρασω και δεν θελω να το παιξω εξυπνακιας.
Ξερω ομως ενα πραγμα ,οταν ενα μοτερακι ατμοσφαιρικο ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΕΖΕΙς ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΣ ΣΤΙΣ 6000 ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ.
Αν δουλευει βελουδο καπου στις 6500 βγαζει τα 80 αλογακια του
ΚΑΙ ΑΡΚΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ο ενας πολυ ευγενικος με χαμηλο βλεμα ,ευχαριστησε κιολας για την εμπειρια ,για να ξερουν στο μελλον τι τους γινεται.
Οι αλλοι δυο ειναι διχασμενοι.
Ο ενα ς ευγενεστατος αλλα οτι λεει ο κατασκευαστης και δεν ξερει μπιτ οπως λεει.
Ο αλλος ο πολυ ζορικος και βαρυς ,ξαφνικα δεν μου μιλαει καθολου και μαλλον απο μεσα του λεει
διαφορα γαλλικα για το ατομο μου.
Αλλα ξερετε δεν μπορει να πεισει με μπαρουφες οτι ο αδελφος του δουλευει στην BENTLEY,
KAI OTI EXEI TRELA ME THN ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 και ξερει ολες τις εξελιξεις για τα λαδια.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
εΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΩ ΚΑΘΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
απο τα σπασμενα μοτερ την οποια την πηρα παρανομα και χωρις την συνενεση τους.
Ο δικηγορος μου μου ειπε οτι θα κανω μεγαλη γκαφα αν το κανω και οτι μπορουν να με σκισουν
ζητωντας αποζημειωσεις.
Γιαυτο λοιπον πρεπει να ειμαι οσο ποιο προσεκτικος μπορω μαζι τους αλλα και μαζι σας.
Αλλωστε αυτο ειναι το νοημα του FIESTA CLUB.
Αλλωστε ο φιλος που τυχαια με ειδε εκει μεσα ,και ειναι και μελος ,μπορει να τα εχει δει τα μοτερ.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Τελικά τι συμπέρασμα βγάζεις ; Πετάμε την εγγύηση και βάζουμε λάδια 5-30 η συνεχίζουμε με την ισχύ της εγγύησης και λάδια 5-20 ; Εννοείται για τα ατμοσφαιρικά γιατί τα τουρμπάτα δεν έχουν πρόβλημα από ότι φαίνεται.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Πιστεύω πάντως ότι η Ford έχει καταλήξει στην συγκεκριμένη προδιαγραφή WSS-M2C948-B, γιατί ήθελε α) Μείωση κατανάλωσης, β) Μείωση επικαθίσεων στις βαλβίδες, γ) Ποιο άμεση λίπανση ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα με το Start-Stop και δ) Επειδή το μοτέρ έχει εξαιρετικά μικρές ανοχές, χρειαζόταν και πιο λεπτό λάδι.
Επίσης κάπου διάβασα ότι ήθελαν να μεγαλώσουν και το διάστημα αλλαγής του λαδιού, και το 5W20 έχοντας λιγότερα πρόσθετα κρατάει τις ιδιότητες του για μεγαλύτερο διάστημα. Υπάρχει και μια έρευνα όπου διαπίστωσαν ότι κάνουν καλύτερο στον κινητήρα η αλλαγές σε μεγαλύτερα διαστήματα: http://papers.sae.org/2006-01-1099/
Η γνώμη μου είναι ότι στα απλά χιλιάρια, μπορεί κάποιος να βάλει και το 5W30 χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, ούτε με την εγγύηση καθώς αναγράφεται και στο επίσημο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου.
Δεν μπορώ να φανταστώ όμως ότι θα έχει δραματική διαφορά ένα λάδι το οποίο είναι πολύ κοντά με το 5W20. Επίσης, αν έσπαγαν μοτέρ με τέτοια συχνότητα, (8 σε μία μόνο αντιπροσωπεία), και με διαπιστωμένο ότι φταίνε τα λάδια, θα είχε ήδη γίνει θέμα στην Ford πιστεύω. Αυτά όλα τα μοτέρ είναι εντός εγγύησης άρα τα χρεώνεται η Ford, και δεν νομίζω να μην το θεωρεί πρόβλημα αυτό.
Επίσης, τις συγκεκριμένες προδιαγραφές τις έχουν πλέον υποστηρίξει και άλλα 5W20 λάδια της αγοράς, τα οποία μπορεί κάποιος να βάλει χωρίς πρόβλημα με την εγγύηση, άρα δεν νομίζω να είναι κόλπο της Ford/Castrol για να σε αναγκάσουν να πάρεις τα συγκεκριμένα λάδια.
Εγώ κρίνοντας από την απόδοση του δικού μου μοτέρ (σε θερμοκρασίες άνω των 40), και λαμβάνοντας υπόψην τα πλεονεκτήματα του λαδιού, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ αποκλειστικά το συγκεκριμένο λάδι πάντως. Μόνο και μόνο οι λιγότερες επικαθίσεις θα ήταν αποκλειστικός λόγος για μένα υπέρ του συγκεκριμένου λαδιού, καθώς βλέπω τα προβλήματα με το άλλο μου αμάξι του group vag.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
nexus
Αψογη τοποθετηση ,τον σεβασμο μου.
Οντως το 5-30 ειναι full-swaps  και πραγματι τα group -vag εχουν εντονα προβληματα
απο επικαθησεις.
Ομως εχω την γνωμη οτι τα ford εχουν διαφορετικο σχεδιασμο στο καννιστρο ατμων ελαιου
αλλα και στο φιλτρο λαδιου.
Οπως επισης το καρτερ λαδιου εχει τελειως διαφορετικο σχεδιασμο .
Η αποψη σου ομως ειναι αξιολογοτατη.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Ευχαριστώ Karby. Καλά κάνεις και το ψάχνεις και εσύ με τα λάδια, ιδίως αφού διαπίστωσες ότι είχες θέμα, και στην δική σου περίπτωση δεν θα έπρεπε να σου είχαν πει τίποτε στην αντιπροσωπεία γιατί το λάδι που ήθελες να βάλεις είναι μέσα στις προδιαγραφές της ford για τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Ελπίζω όντως να πάει καλύτερα το αμάξι σου τώρα.
Όσον αφορά τα VAG, οι επικαθίσεις είναι πονεμένη ιστορία όπως ξέρεις και εσύ. Εμένα από τις 35,000χλμ ο κινητήρας είχε αρχίσει να έχει αρυθμίες στο ρελαντί από αυτό το πρόβλημα. Ήδη έχω κάνει έναν καθαρισμό στις 45,000 και τώρα που είναι στις 80,000 θα πρέπει να ετοιμάζομαι και για άλλον. Τουλάχιστον το φιεστάκι, με έχει εκπλήξει ευχάριστα σε αυτόν τον τομέα, προς το παρόν τουλάχιστον...
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εμενα κατα περιεργο λογο το cupra ,αισιως στις 80000 δεν εχει παρουσιαση κανενα προβλημα με τις επικαθησεις στις βαλβιδες.
Αυτο βεβαια μπορει να προερχεται απο τις συχνες αλλαγες λαδιων, η βεβαια απο την χρηση του
συνεχεια σε ανοιχτους δρομους αλλα και το σκισιμο που τρωει.
Ομως ,το φιεστακι σημερα μας προδωσε ασχημα.
Το πρωι το βρηκαμε μεσα μια λιμνη αντιψυκτικου απο την πλευρα του ιμαντα χρονισμου.
Προφανως αντλια νερου,αλλα πολυ νωρις δεν ειναι για τετοια κολπα?
Η αντιπροσωπεια λεει οτι μαλλον ειναι τρομπα νερου η ακομη χειροτερα ενα πλακακι που βρισκεται στον καθρεφτη πισω απο την ντρομπα απο την πλευρα του μπλοκ.
Αν ειναι κατι τετοιο ,θελει να μεινει μεσα το αυτοκινητο για αγνωστες στο νουμερο ημερες
γιατι θελει εργασια πολυ αλλα και δεν ειναι σιγουρο σε ποσες ημερες θα υπαρξη το ανταλλακτικο
στεγανοποιησης.
Φιλε ,ειδες που λενε ,οτι ολες οι λαλακιες συμβαινουν στον σπασικλα πελατη?
Εγω ειμαι ο σπασικλας πελατης.
Για να δουμε λοιπον ποσες ημερες θα παρει η επισκευη του.
Η γυναικα μου αρχιζει και τα παιρνει στο κρανιο,συνεχεια λεει .
ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟΣΑΞΟ?
Δεν τολμαω να φανταστω αυτο που παρουσιαστηκε τωρα ,να γινοταν στα βουνα στις διακοπες,και ακομη χειροτερα στα χερια της γυναικας που δεν ξερει την τυφλα της.
Απλα οδηγαει πολυ καλα.

να ειμαστε καλα.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Νομίζω ότι είναι δυστυχώς συχνή η συγκεκριμένη βλάβη Karby. Έχει ήδη αναφερθεί από κάνα 2-3 μέλη εδώ μέσα αν δεν κάνω λάθος. Εγώ από τότε που το διάβασα, κοιτάω συχνά το παγουράκι αν έχει πέσει κάτω από το max. Προς το παρόν δεν έχει χάσει καθόλου το δικό μου.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Εχεις δικιο αγαπητε.
Μολις μιλησα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι δεν ειναι τρομπα λαδιου αλλα μια πλακα απο τον καρθεφτη του στροφαλου,οπου η στεγανοποιητικη φλατσα ειναι προβληματικη.
Εχει βγει και οδηγια για κατασκευαστικο λαθος και καινουριος κωδικος ανταλλακτικου.
Οπως και η υποδειξη να μπαινει κολλα για ενισχυση.
Το κακο με την ιστορια ειναι οτι ,ανταλλακτικο μαλλον δεν υπαρχει και θα πρεπει να μεινει λυμενο το αυτοκινητο στο συνεργειο για περιπου το λιγοτερο 10 ημερες.
Αυτο το χαλι ,με τα ανταλλακτικα δεν το καταλαβαινω.
Εφ οσον υπαρχει προβλημα και οδηγια γιατι δεν υπαρχουν τα ανταλλακτικα και ιδιαιτερα οταν ειναι και φτηνα.
Τελος παντων ,θα μαθω αυριο πως μπορει να με εξυπηρετησουν.
Αραγε συμβαινουν τα ιδια και με αλλες αντιπροσωπειες λογω κρισης?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread