Άρα στο προσεχές μεγάλο γενικό σέρβις δεν θα χρειαστεί αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού διότι απλά φοράει καδένα. Με την αντλία νερού τί θα γίνει δεν ξέρω.johnmar said:Οκ.Καδενα φορας.
Πιθανοτατα ποτε δεν θα χρειαστει αντικατασταση.
Διαβασε κ εδω λιγο περι καδενων.
http://www.ancomnet.gr/technical/%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D/
Και με την αντλία νερού, τί γίνεται; την αφήνω ως έχει;turbomaniac said:η καδένα αντεχει μέχρι τα 200-300.000 χλμ, αλλα αυτό δεν σημαίνει οτι δεν ελέγχεται για φθορά.
Ο έλεγχος της γίνεται με μετρηση των αποστάσεων των πείρων και σύγκριση με τις αποστασεις στην καινούργια. Κάτω απο ένα όριο αντικαθίσταται.
Παρατηρώ ότι κάνει στις ψυχρές ημέρες ιδίως όταν έχει υγρασία τσικ τσικ όταν είναι κρύο έπειτα στρώνει, ακούγεται από έναν ιμάντα (πιθανόν να είναι η καδένα δεν ξέρω) που είναι αριστερά δίπλα από τον κινητήρα , δεξιά από το υδροδοχείο (εκεί που είναι το αντιψυκτικό) - ανάμεσα, είναι φανερό το μέρος ανοίγοντας το καπώ. Κάποιοι είπαν ότι πιθανόν είναι επείδη έβαλα 10-40 λάδι (αντί για 5-30).kostg said:Ναι, άφησέ την. Αν είναι ΟΚ και δε χάνει παραφλού. Αν έχει πρόβλημα, τότε θα την αλλάξεις.
Ακούγεται σαν χριτσ χριτσ, ένας θόρυβος, ο οποίος σταματάει έπειτα.johnmar said:Αν εννοεις οτι ακουγεται σαν diesel οταν ειναι κρυο ειναι φυσιολογικο νομιζω ειναι απο τα μπεκ.Και μενα με καινουριο ιμαντα χρονισμου το ιδιο κανει.
Χαίρετε, νομίζω μόνο των 1299 κυβικών φοράει.filippos said:παιδιά καλησπέρα σήμερα πήγα και εγώ το αυτοκίνητό μου για αλλαγή ιμάντα χρονισμού.
έχω ένα ford fiesta 2005 1242 κυβικά. υπαρχή περίπτωση να φοράω και εγώ καδένα???