-
- Thread starter
- #1
Mε την συντηρηση του air condition ειδα πως γινεται και η αλλαγη του φιλτρου καμπινας.Μπορω να πω οτι ειναι αρκετα απλη διαδικασια και μπορει να την κανει ο καθενας η σχεδον ο καθενας.
Το φιλτρο καμπινας στο mk6 βρισκεται στον αεραγωγο δεξια απο τα ποδια του οδηγου και διπλα απο το πεταλ του γκαζιου.Για να βγει το καλυμα χρειαζεται να βγαλουμε μονο αυτη τη μια βιδα-πινεζα που φαινεται στην φωτο και να το τραβηξουμε ελαφρα.
Αφου βγει το καλυμα για να βγαλουμε το φιλτρο πρεπει να αφαιρεσουμε και το πεταλ του γκαζιου γιατι το φιλτρο βρισκεται ακριβως σε αυτο το υψος.Το πεταλ συγκρατειται απο τρεις βιδες 10mm οπως φαινεται στη φωτο,το καλυτερο εργαλειο ειναι ενα σπαστο καρυδακι 10mm η μια καστανια με προεκταση.Την φυσα απο το πεταλ δεν χρειαζετε να την βγαλουμε.
Μολις βγει το πεταλ το αφηνουμε εκει διπλα και ειμαστε ετοιμοι να βγαλουμε το καπακι του φιλτρου που συγκρατειται απο τεσσερις βιδες torx που δεν θυμαμαι τι νουμερο ειναι οπως στην φωτο.Αν δεν εχουμε torx μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ενα μικρο ισιο καταβιδι,την δουλεια του θα την κανει.
Αφου βγαλουμε και το καπακι μπορουμε πλεον να αφαιρεσουμε το φιλτρο και να το αντικαταστησουμε με προσοχη να μην κανουμε λαθος,υπαρχουν καποια βελακια στο φιλτρο που πρεπει να δειχνουν προς τα μεσα,δηλαδη προς τα καθισματα οδηγου συνοδηγου.Το καινουργιο φιλτρο για να μπει θα πρεπει να το λυγισουμε ελαφρα γιατι δεν εχει και πολυ χωρο.
Το δεσιμο γινεται ακριβως αντιστροφα.
Το φιλτρο καμπινας στο mk6 βρισκεται στον αεραγωγο δεξια απο τα ποδια του οδηγου και διπλα απο το πεταλ του γκαζιου.Για να βγει το καλυμα χρειαζεται να βγαλουμε μονο αυτη τη μια βιδα-πινεζα που φαινεται στην φωτο και να το τραβηξουμε ελαφρα.
Αφου βγει το καλυμα για να βγαλουμε το φιλτρο πρεπει να αφαιρεσουμε και το πεταλ του γκαζιου γιατι το φιλτρο βρισκεται ακριβως σε αυτο το υψος.Το πεταλ συγκρατειται απο τρεις βιδες 10mm οπως φαινεται στη φωτο,το καλυτερο εργαλειο ειναι ενα σπαστο καρυδακι 10mm η μια καστανια με προεκταση.Την φυσα απο το πεταλ δεν χρειαζετε να την βγαλουμε.
Μολις βγει το πεταλ το αφηνουμε εκει διπλα και ειμαστε ετοιμοι να βγαλουμε το καπακι του φιλτρου που συγκρατειται απο τεσσερις βιδες torx που δεν θυμαμαι τι νουμερο ειναι οπως στην φωτο.Αν δεν εχουμε torx μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ενα μικρο ισιο καταβιδι,την δουλεια του θα την κανει.
Αφου βγαλουμε και το καπακι μπορουμε πλεον να αφαιρεσουμε το φιλτρο και να το αντικαταστησουμε με προσοχη να μην κανουμε λαθος,υπαρχουν καποια βελακια στο φιλτρο που πρεπει να δειχνουν προς τα μεσα,δηλαδη προς τα καθισματα οδηγου συνοδηγου.Το καινουργιο φιλτρο για να μπει θα πρεπει να το λυγισουμε ελαφρα γιατι δεν εχει και πολυ χωρο.
Το δεσιμο γινεται ακριβως αντιστροφα.