Το "normal" είναι ποιοτικός χαρακτηρισμός, άρα το περιεχόμενό του εξαρτάται από το ποιος το λέει για ποιον και με ποιο σημείο αναφοράς. Το δικό σου normal μπορεί να είναι επιθετικό για κάποιον άλλον, που με τη σειρά του το δικό του normal θα είναι αντίστοιχα επιθετικό για κάποιον τρίτο.
Το 10,2 είναι normal οδήγηση για μένα, εντός Αθηνών, πάνω-κάτω με κίνηση και γύρω-γύρω για δουλειές, ενώ η γυναίκα μου το ρίχνει πολύ εύκολα στο 8,5 (που αυτή σίγουρα δεν οδηγεί "επιθετικά")
Normal όντως είναι ποιοτικός χαρακτηρισμός και συνήθως αναφέρεται στον μέσο οδηγό. Δεν αναφέρεται προφανώς στον Ken Block.
Κάτι κάνεις εσύ για τέτοια κατανάλωση. Αποκλείεται.
Δες τα λάστιχα αν έχουν σωστές πιέσεις.
Δες αν έχεις περιττό βάρος στο αυτοκίνητο πράγματα δλδ που τα χρησιμοποιείς μια φορά στα 2 χρόνια.
Δες επίσης αν η στάθμη του λαδιού είναι στα σωστά επίπεδα. Το παραπάνω προσθέτει κατανάλωση.
Επί πλέον η νευρική οδήγηση αυξάνει την κατανάλωση.
Παραθέτω μια ιδιαίτερη φωτογραφία για να καταλάβεις. Όπως βλέπεις στα 190 έχω στιγμιαία κατανάλωση 15,3 και μέση 6,9 με 2-3 ανοίγματα αν θυμάμαι καλά και σταθερή ταχύτητα περίπου στα 130. Για να πετύχω σε ανοιχτό δρόμο 10.2 πρέπει να πηγαίνω μόνιμα 170-180. Μη μου πεις αυτό ότι είναι νορμάλ;
Π.χ. στην Αθήνα είσαι μόνιμα με πρώτη - δευτέρα ταχύτητα; Άντε εκεί να το δεχτώ κάπως. Δεν θα βγεις όμως στο ποτάμι με ταχύτητες 90-100 που ρίχνουν την κατανάλωση; Έστω κι αν μένεις σε λόφο, οκ, θα τον ανεβείς, όταν θα τον κατέβεις δεν θα σου ρίξει την κατανάλωση;
Γενικά, μιας και το θέμα είναι η αγορά καινούριου αυτοκινήτου, το fiesta αξίζει ακόμα και για το θέμα της κατανάλωσης.
Η κατανάλωση δύσκολα θα φτάσει στα 5.8, 3.9 και 4.6 που ισχυρίζεται η Ford για εντός πόλης, εκτός και μεικτού κύκλου αντίστοιχα. Απλά είναι ουτοπικό. Όπως επίσης και το 10.2 είναι δύσκολο.
Όποιος σκέφτεται να το αγοράσει να το κάνει. Ακόμα και οι όχι σπορ εκδόσεις είναι απίστευτα ικανοποιητικές. Θα περιμένετε ίσως λίγο όχι τόσο καλές συναρμογές στα πλαστικά με κάποια τριξίματα, αλλά αυτό είναι για μένα δεν είναι τόσο σημαντικό (το οποίο λύνεται κι όλας), όσο αυτά που μπορεί να παρέχει ένα Fiesta. Ακόμα και για έναν οικογενειάρχη αξίζει αυτό το αυτοκίνητο, οκ, θα ζοριστεί από άποψη χώρου, αλλά κι εκεί υπάρχουν λύσεις.
Μιλώ εκ πείρας λοιπόν, μετά από 28000 χλμ με το Fiesta μου και με κάποια ιδιαίτερα και ζόρικα ταξίδια.