Καλησπέρα αλάνια.αποφάσισα χθες μεσα στο καύσωνα να ταξιδέψω με το μκ7 μου.στα μεσα της διαδρομής φορτωμένος και με a/c αναμένο ειδα θερμοκρασία 108 βαθμούς.αφού πήγε η ψυχή μου στη Κουλουρη σταμάτησα για λίγο.αφού συνέχισα είχα το νου μου συνεχεια στη θερμοκρασία.η διακύμανση σ όλο τ ταξίδι ήταν 95-105...έχει μετρήσει κάποιος άλλος θερμοκρασίες;;για κάποιο λόγο ακούγονται πολύ υψηλές στα αυτιά μου..
Και το δικο μου ζεματαει καποιες φορες (χιλιαρη εκομπουστ φοκους), αλλα η θερμοκρασια μενει σταθερη.
Ας γινει καποιος ελεγχος, ιδιως στο συστημα ψυξεως και στο λιπαντικο (λαδι μηχανης).
Καλησπέρα αλάνια.αποφάσισα χθες μεσα στο καύσωνα να ταξιδέψω με το μκ7 μου.στα μεσα της διαδρομής φορτωμένος και με a/c αναμένο ειδα θερμοκρασία 108 βαθμούς.αφού πήγε η ψυχή μου στη Κουλουρη σταμάτησα για λίγο.αφού συνέχισα είχα το νου μου συνεχεια στη θερμοκρασία.η διακύμανση σ όλο τ ταξίδι ήταν 95-105...έχει μετρήσει κάποιος άλλος θερμοκρασίες;;για κάποιο λόγο ακούγονται πολύ υψηλές στα αυτιά μου..
Καλησπέρα φίλε μου. Το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου 1.400 '10. Μήπως βρήκες λύση;
Post automatically merged:
Καλησπέρα σας όλους. Στην δική μου περίπτωση, έσκασε το κολλάρο του καλοριφέρ και έμεινε το αυτοκίνητο απο νερά. Βρισκόμουν σε εθνική οδό και μόλις ένοιωσα κάποια μπερδέματα βγήκα σε έξοδο αλλά δεν πρόλαβα. Το αμάξι έσβησε μόνο του, μπήκε σε ασφαλή λειτουργία. Έγινε αντικατάσταση κολλάρου, τοποθέτησα και ένα διαγνωστικό μόνιμα για να ελέγχω και την θερμοκρασία του κινητήρα και παρατηρώ ότι σε διαδρομή με σταθερή ταχύτητα 80-100km/h υπάρχουν διακυμάνσεις στην θερμοκρασία απο 85oC έως 107oC, ακόμα και με χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος που υπάρχουν τώρα 10-15oC. Διαρροή ψυκτικού υγρού δεν υπάρχει, μιας και έχει ελεγχθεί όλο το σύστημα. Γενικότερα με έχει ταλαιπωρήσει ιδιαίτερα το σύστημα ψύξης. Το αμάξι έχει 173000km και το έχω στην κατοχή μου 1,5 χρόνο.
Καλησπέρα....να ρωτησω κ εγω γτ το εχω απορία. Ειναι φυσιολογικό η θερμοκρασία στην καμπίνα οδηγου-συνοδηγού να ειναι κάπος ανεβασμένη απο την λειτουργία του μοτέρ ; Ειναι ντίζελ
είναι μοντέλο 2017. Κάθε φορά..... Το εχω παρατηρήσει τώρα, που η εξωτερική θερμοκρασία εχει ανέβει κάπος, αλλα εσωτερικά εχει περισσότερη ζέστη προερχόμενη απο το μοτέρ.