Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Το εχει καποιος δοκιμασει το turbosmart;
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Έγινε σύνδεση με τούρμπο βαλβίδα αρωγό (turbo manual booster valve). Αποτέλεσμα αισθητή αύξηση αποδόσεως, όχι πολύ μεγάλη όμως και δεν εμφανίζει check engine. Δοκιμάστηκε πολλακις, και με αυξημένο φορτίο.

Πιθανώς να μην συνίσταται αυτό το εξάρτημα για κινητήρα εκομπουστ, ωστόσο όπως είπε ο μηχανικός και άλλοι εφόσον δεν εμφανίζεται check engine (ένδειξη βλάβης) τότε είναι εντάξει.

Είναι εντάξει μέχρι την τρίτη στροφή. Κάθε στροφή ορίζει πόσο θα παραμένει κλειστή η θυρίδα διαφυγής (wastegate).
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Όπως σου είπα και στα ΠΜ, γενικώς τα manual boost controllers είναι (ξε)περασμένα και συνιστώνται μόνο για πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές. Τα χρησιμοποιούσαμε μέχρι και τη δεκαετία του '90, όταν δεν είχαμε ακόμα ηλεκτροβαλβίδες και πιέσεις ελεγχόμενες από την ECU. Τώρα όμως, με τα πάντα ηλεκτρονικά, χειροκίνητες αυξήσεις υπερπίεσης είναι πρόβλημα/καταστροφή εν αναμονή.
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Να δεις λίγο και με το καύσιμο τι γίνεται, έστω και με το μαμά λάμδα με το obd

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Το μειγμα;

Δεν εχω κανενα οργανο για μετρηση.
Post automatically merged:

Όπως σου είπα και στα ΠΜ, γενικώς τα manual boost controllers είναι (ξε)περασμένα και συνιστώνται μόνο για πολύ συγκεκριμένες εφαρμογές. Τα χρησιμοποιούσαμε μέχρι και τη δεκαετία του '90, όταν δεν είχαμε ακόμα ηλεκτροβαλβίδες και πιέσεις ελεγχόμενες από την ECU. Τώρα όμως, με τα πάντα ηλεκτρονικά, χειροκίνητες αυξήσεις υπερπίεσης είναι πρόβλημα/καταστροφή εν αναμονή.
Αν το εφθειρε δεν θα φαινοταν;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Δεν είναι θέμα φθοράς, τα boost controllers στην ουσία ξεγελούν την ECU αφού αυτή "διαβάζει" λιγότερη πίεση από την πραγματική, με πιθανό αποτέλεσμα να μην έχεις σωστό AFR και να αρχίζουν τα παρατράγουδα. Ακόμα και τις παλιές εποχές δημιουργούσαν ένα σωρό προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα που τα πάντα είναι ηλεκτρονικά. Αν θες άστο πάνω, απλώς να είσαι έτοιμος για πιθανά προβλήματα, από κοψίματα και πειράκια, μέχρι και πιο χοντρά....
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Αρα το ζητημα ειναι το μειγμα;
Αν ειχε κακο μειγμα δεν θα αναβε η ενδειξη;
Ειναι σε χαμηλη ρυθμιση.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Πιθανολογω ότι δεν έχει πρόβλημα αλλά πρέπει στο πάτημα εκεί που σηκώνει πίεση να μη πέφτει κάτω από 0.9V στον 1ο λάμδα, ειδικά κάτω από 0.8 είναι ένδειξη ότι δε του φτάνει το καυσιμο

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Αυτο θα εδειχνε ως σαν βλαβη στον καταλυτη με το διαγνωστικο;

Γινεται σημερα με το διαγνωστικο εδειχνε κατι στον καταλυτη. Ο μηχανικος ειπε οτι αυτο συμβαινει σε πολλα αμαξια ιδιως αν εχει εξατμιση ελευθερας ροης.
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Το torque τι ειναι;

Δηλαδη να παρατηρειται και να σημειωνεται το μειγμα καυσιμου;
Post automatically merged:

Αρα να παρατηρειται μην ειναι χαμηλοτερο απο 0.9 το λαμβδα;
Αρα εχει η εφαρμογη αυτη καποια ενδειξη για λαμβδα;
Μηπως μονο στην πληρη επι πληρωμη εκδοση τα περιεχει ολα η εφαρμογη;
 
Last edited:

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
To torque είναι το app ( software) και κατεβαίνει από Google play. Έχει torque δωρεάν, εγώ πλήρωσα 2 ευρώ για το βελτιωμένο υποτίθεται. real time αισθητήρες βλέπεις και με το δωρεάν νομίζω. Κάνει διάγνωση και real time data. Βολεύει να βλέπεις δεδομένα από τους αισθητήρες σε πραγματικό χρόνο αν δεν έχεις wideband λάμδα να έχεις μια εικόνα τι γίνεται στο μοτέρ.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Άρα έχει κάποιον μετρητή για τον λάμβδα;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Όχι βρε μπορείς να δεις το σήμα από όλους τους αισθητήρες, λάμδα, πίεση, map, θερμοκρασία αέρα εισαγωγης, κλπ, συνδέεσαι με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Τις ίδιες τιμές που λαμβάνει ο εγκέφαλος για να ρυθμίσει διαβαζεις.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Ευχαριστω.
Αρα εχει και καποια τιμη η οποια καλον ειναι να μην ειναι χαμηλοτερη απο 0,9;
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αν βλέπεις στο τέρμα γκάζι κάτω από 0.85, δεν είναι καλό. Δοκίμασε 2 φορές μια με μαμά πίεση (κλειστή η turbosmart) και μια με ανοιχτή, να δεις τυχόν διαφορές, όσο έχει τάση με μαμά πίεση πρέπει να έχει και με την αυξημένη, αν έχει κάτω από 0.8 V στο τέρμα γκάζι με την αυξημένη πίεση, είναι για σπάσιμο μην το δουλεύεις χωρίς πρόγραμμα. Ευκαιρία να δεις και πόσο παραπάνω πίεση σηκώνει με την turbosmart

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Το Torque είναι από τα πρώτα προγράμματα που αγόρασα χωρίς καν να το σκεφτώ, είναι πάρα πολύ χρήσιμο για να μην δώσεις τα 7-8€ (τόσο δεν κάνει ακόμα ?) που κοστίζει. Ειδικά αν θέλουμε να βλέπουμε Boost, AFR και Timing (επίσης πολύ σημαντικό), τα οποία δεν έχει κανένα αυτοκίνητο πλέον στο ταμπλώ, είναι απολύτως απαραίτητο.

Και μιας και μιλάμε για boost controllers, να σας δώσω ένα χαρακτηριστικότατο παράδειγμα κακής εφαρμογής τους ακόμα και τότε που λέω ('90) που οδήγησαν σε ένα σωρό προβλήματα: ενώ στο RX7 (FC) που ήταν μονοτούρμπινο τα boost controllers (νομίζω Apexi είχα βάλει) δουλεύαν σχετικά σωστά (εκτός και αν το παράκανες :D ), αντίθετα στο FD που ήταν twin sequential, ένα boost controller μπορούσε να διαλύσει τον κινητήρα, τόσο γιατί σταμάταγε να δουλεύει σωστά το σύμπλεγμα σωληνώσεων που ήλεγχε πότε άνοιγε η δεύτερη τουρμπίνα (το λεγόμενο rats nest), όσο και γιατί ακριβώς λόγω του sequential, τα περισσότερα FD είχαν και boost creep και boost spikes στην αλλαγή από την 1η στη 2η τουρμπίνα. Με αποτέλεσμα πολλά FD που φόραγαν (κακώς) manual boost controller, είτε να μην δουλεύουν σωστά είτε απλά να σπάνε.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and Κεραυνός

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Χαιρετε ποιος ειναι ο μετρητης λαμβδα; Πως γραφεται στην εφαρμογη;
Post automatically merged:

Ετσι δειχνει στο ρελαντι. Στο τερμα γκαζι με πρωτη-δευτερα-τριτη φθανει 0,8-0,9. Οταν αφηνεται το γκαζι δειχνει περιπου 0,3-0,4 (ακομα και 0,1 εδειξε), εν κινησει.

IMG_20220927_162541.jpg
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Original poster
Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Το Torque είναι από τα πρώτα προγράμματα που αγόρασα χωρίς καν να το σκεφτώ, είναι πάρα πολύ χρήσιμο για να μην δώσεις τα 7-8€ (τόσο δεν κάνει ακόμα ?) που κοστίζει. Ειδικά αν θέλουμε να βλέπουμε Boost, AFR και Timing (επίσης πολύ σημαντικό), τα οποία δεν έχει κανένα αυτοκίνητο πλέον στο ταμπλώ, είναι απολύτως απαραίτητο.

Και μιας και μιλάμε για boost controllers, να σας δώσω ένα χαρακτηριστικότατο παράδειγμα κακής εφαρμογής τους ακόμα και τότε που λέω ('90) που οδήγησαν σε ένα σωρό προβλήματα: ενώ στο RX7 (FC) που ήταν μονοτούρμπινο τα boost controllers (νομίζω Apexi είχα βάλει) δουλεύαν σχετικά σωστά (εκτός και αν το παράκανες :D ), αντίθετα στο FD που ήταν twin sequential, ένα boost controller μπορούσε να διαλύσει τον κινητήρα, τόσο γιατί σταμάταγε να δουλεύει σωστά το σύμπλεγμα σωληνώσεων που ήλεγχε πότε άνοιγε η δεύτερη τουρμπίνα (το λεγόμενο rats nest), όσο και γιατί ακριβώς λόγω του sequential, τα περισσότερα FD είχαν και boost creep και boost spikes στην αλλαγή από την 1η στη 2η τουρμπίνα. Με αποτέλεσμα πολλά FD που φόραγαν (κακώς) manual boost controller, είτε να μην δουλεύουν σωστά είτε απλά να σπάνε.
Υπαρχει καποιος αλλος τροπος μεσω αυτης της εφαρμογης να παρατηρηθει αν ειναι ενταξει;
Π.χ. μεσω τιμης μειγματος AFR ή καπως αλλιως.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread