Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

theofiloss

Original poster
Rookie
MK7
Jun 24, 2021
29
1
3
Μοντέλο
MK7
Καλημέρα παιδιά έχω ένα ford fiesta mk7 s του 2010 βενζίνη με βγαλμένο μεσαίο καζανάκι και μαμά τελικό και σκέφτομαι να αλλάξω τελικό έχω ρωτήσει πολλά συνεργεία εδώ στην Θεσσαλονίκη και οι περισσότεροι μου είπανε ότι μπορεί να χρειαστεί και ρύθμιση το αμάξι μόλις το αλλάξω και δεν θέλω να πειράξω το αμάξι με ρύθμισης αν έχει βάλει κανείς καμιά εξάτμιση μόνο τελικό παρακαλώ να μου απαντήσει αν είδε και καμία διαφορά
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Μόνο τελικό, θα πάρεις θόρυβο και απειροελάχιστη αύξηση (μιλάμε για 1-2% και αν....). Επειδή έχεις βγάλει το μεσαίο (γιατί ?), θα πάρεις ακόμα περισσότερο θόρυβο και *ίσως* κάτι παραπάνω σε απόδοση (...άντε να πας 2,5% :D ) αλλά σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται ρύθμιση, σιγά την αλλαγή. Το μοναδικό εξάρτημα της εξάτμισης που απαιτεί ρύθμιση είναι το downpipe, και αυτό γιατί μαζί με αυτό φεύγει και ο προκαταλύτης, και ειδικά σε F/I κινητήρες ανεβαίνει αρκετά η μέγιστη υπερπίεση, με αποτέλεσμα να θέλει ρύθμιση.
 

theofiloss

Original poster
Rookie
MK7
Jun 24, 2021
29
1
3
Μοντέλο
MK7
Okay το κατάλαβα αλλά έχω ακούσει ότι υπάρχει μία περίπτωση να μου φάει και βαλβίδες επειδή θα είναι πιο ελεύθερο το καύσιμο πολλά Με έχουνε πει δεν ξέρω γ αυτό ρωτάω μην πάθω κάτι
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Αν θέλεις πήγαινε ρώτησε στον Ντισλή.
 

theofiloss

Original poster
Rookie
MK7
Jun 24, 2021
29
1
3
Μοντέλο
MK7
Αυτός που είναι Αθήνα ?
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Θεσσαλονίκη.
Post automatically merged:

Και ας επισημανθει οτι αυτες οι αλλαγες ειναι αναλογες με διαφορους παραγοντες.
Πιθανως να αυξηθει η αποδοση, πιθανως να μειωθει.
Οσο περισσοτερο θορυβωδες ειναι δεν σημαινει οτι ειναι πιο γρηγορο και αποτελεσματικο.
Οσο περισσοτερο μεγαλη διατομη ειναι η εξατμιση δεν σημαινει οτι θα αυξηθει η αποδοση.
Πολλοι ειναι οι παραγοντες.
Το αμαξι, κυβικα, ιπποδυναμη, αν ειναι επαναπρογραμματισμενο, αν ειναι τουρμπο ή μη τουρμπο, η εργοστασιακη διατομη εξατμισεως, τι μορφη καταλυτου εχει και ποσους καταλυτες, πως ειναι το downpipe (χαμαγωγος), πως ειναι οι στροφες (κουρμπες) της εξατμισεως, τι καζανια εχει, η μορφη και η διασταση των καζανιων, ποσα καζανια εχει κλπ.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: theofiloss

theofiloss

Original poster
Rookie
MK7
Jun 24, 2021
29
1
3
Μοντέλο
MK7
Εγώ δεν θέλω να ανέβει η απόδοση του αμαξιού ούτε να χάσω το μόνο που θέλω είναι ένα καζανάκι να φαίνεται ωραίο ν δείχνει δηλαδή ότι έχει καζανάκι πίσω και να κάνω λίγο ποιο πολύ θόρυβο από το κανονικό λίγο ποιο πολύ μπάσο
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Διχως μεσαιο καζανι πως ακουγεται; Ειναι πιο θορυβωδες; Καποια διαφορα στην αποδοση του;

Μονο για εμφανιση ειναι εφικτο να αλλαχθει μονο η αποληξη της εξατμισεως (η μπουκα).
Αν αλλαχθει το τελικο με καποιο ελευθερας πιθανως να ειναι απολαυστικος ο ηχος, πιθανως να ειναι πολυ ενοχλητικος ο θορυβος για τον οδηγο και τους επιβατες και για τους αλλους. Παλι εξαρταται απο διαφορους παραγοντες.
 

theofiloss

Original poster
Rookie
MK7
Jun 24, 2021
29
1
3
Μοντέλο
MK7
Είναι πολύ καλός ο ήχος χωρίς το μεσαίο αλλά θέλω λίγο ποιο μπάσο
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread