Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
kostg said:
Τέλεια!  AR15firing
Καλοτάξιδο το νέο εργαλείο!
Φαντάζομαι το μήνυμα που μου είχες στείλει δεν ισχύει πια... Σωστά;
Ευχαριστω,οχι δεν ισχυει πια απλως επειδη εχω nissan δεν ασχοληθηκα καθολου με το forum για nissan θα εγραφα σε forum για ford  ,απλως επειδη εχουμε ενα αυτοκινητο πλεον σκεφτηκα να παρω ενα ford γιατι δεν με προδωσε ποτε σε θεμα αξιοπιστιας και βρηκα αυτη την ευκαιρια.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

tsioy

Rookie
Oct 23, 2015
16
0
1
Καλησπέρα.
Για ένα ford fiesta 2007 (DURATEC 16V), ψάχνω να βρω κάθε πότε χρειάζεται αλλαγές σε διάφορα αναλώσιμα/υγρά. To FordEtis μου έδωσε κάτι "περιέργες" τιμές και θα ήθελα να μου πείτε αν έιναι σωστές :
παραφλού = κάθε 10 χρόνια
ιμάντες = κάθε 8 χρόνια ή 160.000km (100.000 miles)
υγρά φρένων = κάθε 2 χρόνια
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Σωστά. Απλά τον ιμάντα χρονισμού καλό θα ήταν να τον αλλάζεις κάθε 100.000χλμ.
 

stamos-07

Rookie
Mar 7, 2016
31
0
0
32
Βόλος
Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα.
Πλησιάζω τα 80.000 χλμ από την τελευταία αλλαγή ιμάντων και σκέφτομαι να τους αλλάξω σιγά - σιγά καλού κακού. Διαβάζοντας το όριο των 160.000 χλμ θεωρείτε ότι είναι πολύ νωρίς ή καλύτερα να φυλάω τα ρούχα μου; Πρόκειται για μοντέλο του 2006 1.4 Duratorq (diesel).
Επίσης, επειδή έκανα μία διαδικτυακή αναζήτηση για τιμές ανταλλακτικών, μπορείτε να μου πείτε λίγο στην περίπτωση της αντικατάστασης ιμάντων τι αντικαταστάσεις πρέπει να γίνουν; Πρέπει να αλλάξει ο "ιμάντας Poly-V" και ο "οδοντωτός ιμάντας"; Επίσης πρέπει να αλλάξει και η τρόμπα νερού μαζί; Υπάρχει κάποιος άλλος ιμάντας που ξεχνάω;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τη βοήθεια.
 

?

Rookie
Jan 31, 2016
13
0
0
Καλησπέρα σας!δεν είμαι σίγουρη ότι γράφω στο σωστό thread. Έχω ένα ford fiesta του 2016 και πλησιάζω τα 34.000 χλμ. Σήμερα πήρα τηλ την αντιπροσωπεία για να ρωτήσω πληροφορίες για το ετήσιο service το οποίο θα είναι το 4ο. Μου είπαν ότι επειδή ισχύει ακόμα η εγγύηση, θα πρέπει να κάνουν όλους τους απαραίτητους ελέγχους σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Υπολογίζουν γύρω στα 210 ευρώ. Πέρυσι είχα πληρώσει 230 και το service συμπεριλάμβανε τα παρακατω.
Κάρτα ελέγχου καυσαερίων
Έλεγχος αμαξώματος κ βαφή
Λάδι
Φίλτρο γύρης
Φίλτρο λαδιού
Μπουζί
Φίλτρο αέρα
Καθαριστικό τζαμιού

Το ερώτημα μου είναι αν σας φαίνεται λογική η τιμή που υπολογίζουν τώρα..

Ευχαριστώ!
 

Salaminomaxos

Newbie
May 18, 2020
1
0
0
Καλησπερα σε ολους
Εχω ενα Fiesta 1.25 του 2010 με 35,000 πραγματικα χλμ και μου λενε στο συνεργειο οτι πρεπει να αλαξουμε οπωσδηποτε
τον εσωτερικο ιμαντα λογο 10ετιας με τιμη 170 euro. Με τοσα λιγα χλμ. οντως χρειαζεται και η τιμη ειναι καλη?
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
39
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
όντως φίλε μου χρειάζεται αλλαγή γιατι πέρα τα χλμ το λάστιχο το οποίο ειναι κατασκευασμένος ο ιμάντας ξεραίνετε ... από τιμή μια χαρά μου ακούγετε
 

Ths

Newbie
Jun 13, 2020
4
0
0
Καλησπέρα σας θέλω να κάνω το μεγάλο service και θα ήθελα τα φώτα σας,το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο πρίν ένα χρόνο με 65000χιλιομετρα έχω κάνει γύρω στα 15000 άρα τώρα 80000, service το είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου το παρέδωσε έτοιμο άλλαξε τα βασικά λάδια φίλτρα και τα λοιπα,απλώς μου είπε να αλλάξω ιμάντα χρονισμού σύντομα εκτός άμα τον άλλαζε ο ίδιος και άλλαζε την τιμή αλλά δεν δέχτηκα γιατί θα το έκανα ο ίδιος,αλλά επειδή είδα ότι τον αλλάζουν στα 120000 το άφησα,μετά είδα ότι αν περάσουν 8 χρόνια η 120000 ότι έρθει πρώτο πρέπει να τον αλλάξω έπαθα σοκ,τώρα για τα ανταλλακτικά λάδια φίλτρα ας είναι aftermarket,ο ιμάντας να εμπιστευτώ aftermarket η να πάρω γνήσιο, αντλία να αλλάξω η όχι,και είδα σε ένα site ότι ανοίγουν το καπάκι που είναι οι βαλβίδες για την αλλαγή ιμάντα και πρέπει να τοποθετηθεί η γνήσια παλι λόγω μην καλής εφαρμογής της aftermarket μετά από κάποιο διάστημα.το αυτοκίνητο είναι πρώτη άδεια 10/1/2008

Προστέθηκε μετά από 8 λεπτά 59 δευτερόλεπτα:
Τα ηλεκτρονικά μαγαζιά είναι αξιόπιστα για ανταλλακτικά αυτοκινήτων,είδα πολύ χαμηλές τιμές και μου έκανε εντύπωση.
 

Ths

Newbie
Jun 13, 2020
4
0
0
Έκανα μια λίστα με ανταλλακτικά και θέλω την γνώμη σας
Λάδι Comma xtech 5w30 4lt 26€
Φίλτρο λαδιού Filtron 3€
Φίλτρο βενζίνης Bosch 8€
Φίλτρο αερα Bosch 6€
Φίλτρο καμπίνας Filtron 8€
Μπουζί Bosch 11€
Ιμάντας χρονισμού
Dayco 45€
Ina 48€
Ford 67€
Skf 45€
Continental 60€
Bosch 53€
2 ιμάντες
Dayco 16€
Continental 18€
Αντλία νερού
Skf 45€
Graf 45€
Αντιψυκτικό
Liqui moly kfs12+ 5€ 1lt
Φλάντζα βαλβίδων
Victor reinz 16€
Ford 50€
Άμα ξέχασα κάτι να μου το πείτε ευχαριστώ.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
πολυ καλές οι τιμές, σε ιμάντα θα πήγαινα σε γνήσιο δεν θα τα λυπόμουν τα λεφτα, επίσης σε λάδια δεν ξερω εγώ έβαλα τα castrol magatec 5/30 στα 48 ευρώ όπου και πάλι δεν τα λυπήθηκα φαντάσου είναι το πρώτο πράγμα μαζί με τον ιμάνττα που δουλεύει ασταμάτητα στο αμάξι και σίγουρα θες την καλύτερη δυνατή αξιοπιστία... φίλτρο καμπίνας προτίμησε καλύτερα ενεργου ανθρακα και όχι το απλό.
 

Ths

Newbie
Jun 13, 2020
4
0
0
mk6car said:
πολυ καλές οι τιμές, σε ιμάντα θα πήγαινα σε γνήσιο δεν θα τα λυπόμουν τα λεφτα, επίσης σε λάδια δεν ξερω εγώ έβαλα τα castrol magatec 5/30 στα 48 ευρώ όπου και πάλι δεν τα λυπήθηκα φαντάσου είναι το πρώτο πράγμα μαζί με τον ιμάνττα που δουλεύει ασταμάτητα στο αμάξι και σίγουρα θες την καλύτερη δυνατή αξιοπιστία... φίλτρο καμπίνας προτίμησε καλύτερα ενεργου ανθρακα και όχι το απλό.

Μα το φίλτρο καμπίνας είναι ενεργού άνθρακα,το γνήσιο Ford formula f το πενταλιτρο έχει 27€ , ιμάντα γνήσιο έτσι λέω και εγω.
 

natalia8

Rookie
May 26, 2018
13
9
3
43
Αθήνα
Αλλάχθηκαν τα μπουζοκαλώδια καθώς έκανε κάποια κοψιματάκια στις χαμηλές στροφές καθώς και το ψυγείο προεραιτικά λόγω χιλιομέτρων
 
  • Like
Αντιδράσεις: alexandrostak

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Προεραιτικη αλλαγή στο ψυγειο; Κάπως βαρύ μου φαίνεται. Το γράφει αυτό στο repair manual? Eκτος αν εννοείς τα υγρά του ψυγείου...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Στο 1250cc 75hp με τα μπουζι που φοραει εχει κανει 16000χλμ. Δεν ξερω τι μπουζι φοραει γιατι ειναι απο τοτε που αγοραστηκε-μεταχειρισμενο! Καθε ποτε θελουν αλλαγη και εχετε να μου προτεινετε καποιο κωδικο?
Λεω να βαλω αυτα NGK TR5B13

Ξερω οτι τα απλα μπουζι για εντος ειναι μεχρι 12-13000χλμ. Τα δικα του ειναι για περισσοτερα χλμ?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Άμα είναι ιριδίου τα αφήνεις και μέχρι 30.000 δεν παθαίνουν τίποτα. Τα απλά θέλουν το πολύ στα 20.000 αλλαγή.

Αυτά που ανέβασες φαίνεται να κάνουν. Αν το παίρνει η τσέπη σου βάλε ιριδίου LTR5IX-11

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
Last edited:

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Άμα είναι ιριδίου τα αφήνεις και μέχρι 30.000 δεν παθαίνουν τίποτα. Τα απλά θέλουν το πολύ στα 20.000 αλλαγή.

Αυτά που ανέβασες φαίνεται να κάνουν. Αν το παίρνει η τσέπη σου βάλε ιριδίου LTR5IX-11

Sent from my A80Pro using Tapatalk
THANKS! Με τα ιριδιου τι θα κερδισω? Ειναι ακριβα και λενε οτι χανουν γρηγορα την αποδοση τους..!

Επισης απο τοτε που το πηρα εβαλα λαδια ford formula f 5w-30 και ολα οκ! Στην 2η αλλαγη για ''καλυτερα'' εβαλα τα castrol magnatec 5w30 a5 και στα 9000χλμ η ενδειξη ειναι στη μεση!!! Εκαψε αρκετα..??!!! Εκανα τοσα γιατι τα περισσοτερα ειναι εκτος..
 
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Στο vanακι αλλάζω μπουζί κάθε 20.000 ενώ κανονικά είναι στα 40.000. Το κάνουμε αυτό λόγω ότι έχει πολλά χιλιόμετρα. Λάδια Ford,formula S/SD 5-40 κάθε 10.000 μαζί με ενυσχιτικο λαδιού. Το μοτέρ είναι 1.3 8v 70ps.
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Στο vanακι αλλάζω μπουζί κάθε 20.000 ενώ κανονικά είναι στα 40.000. Το κάνουμε αυτό λόγω ότι έχει πολλά χιλιόμετρα. Λάδια Ford,formula S/SD 5-40 κάθε 10.000 μαζί με ενυσχιτικο λαδιού. Το μοτέρ είναι 1.3 8v 70ps.
Επειδη λες για βανακι και για πολλα χλμ θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σου..
Μεταχειρισμενο του 2006 με 130000χλμ και εβγαλε/αλλαγη:
1)Ψυγειο καλοριφερ
2)ψυγειο νερου,καπακι θερμοστατη.
3)Διακοπτη μιζας και καινουργιο κλειδι.. (κολλαγε το κλειδι και δεν σε αφηνε να γυρισει για να παρει μπροστα)
4)Διπλο διακοπτη παραθυρων.
Τι πιστευεις οτι δεν θα επρεπε να βγαλει για τα χλμ που εχει και τα χρονια του για να πεις προφανως κακη μεταχειριση ή γυρισμενα χλμ!?!?
Λαδια δεν φαινεται να καιει ενω ο κινητηρας τραβαει απροβληματιστα.
Το κυκλωμα ψυξης ειναι πεντακαθαρο και το παλιο ψυγειο καλοριφερ ηταν το γνησιο.
Το κλειδι ηταν αρκετα φαγωμενο και το αλλαξα προληπτικα.. Ο κλειδαρας ειπε αυτα τα κλειδια της ford τρωγονται(φθειρονται)
 
Oct 17, 2020
265
151
43
45
Μοντέλο
MK6
Επειδη λες για βανακι και για πολλα χλμ θα ηθελα να μου πεις την γνωμη σου..
Μεταχειρισμενο του 2006 με 130000χλμ και εβγαλε/αλλαγη:
1)Ψυγειο καλοριφερ
2)ψυγειο νερου,καπακι θερμοστατη.
3)Διακοπτη μιζας και καινουργιο κλειδι.. (κολλαγε το κλειδι και δεν σε αφηνε να γυρισει για να παρει μπροστα)
4)Διπλο διακοπτη παραθυρων.
Τι πιστευεις οτι δεν θα επρεπε να βγαλει για τα χλμ που εχει και τα χρονια του για να πεις προφανως κακη μεταχειριση ή γυρισμενα χλμ!?!?
Λαδια δεν φαινεται να καιει ενω ο κινητηρας τραβαει απροβληματιστα.
Το κυκλωμα ψυξης ειναι πεντακαθαρο και το παλιο ψυγειο καλοριφερ ηταν το γνησιο.
Το κλειδι ηταν αρκετα φαγωμενο και το αλλαξα προληπτικα.. Ο κλειδαρας ειπε αυτα τα κλειδια της ford τρωγονται(φθειρονται)
Και το vanακι είναι μοντέλο του 2006. Τώρα έχω 676.000. Ψυγείο καλοριφέρ δεν έχω αλλάξει ποτέ. Καβουκι θερμοστατη έχω αλλάξει 3 φορές(πολλά τα χιλιόμετρα που έχω). Διακόπτη δεν έχω αλλάξει, τον πρόλαβα και πήγα εγκαίρως και έφτιαξα καινούργιο κλειδί. Όντως το κλειδί φθειρεται εύκολα. Ψυγείο νερού μια φορά έχω αλλάξει. Διακόπτης παραθύρων, ο διπλός, μια φορά έχω αλλάξει. Πάνω κάτω λογικά μου φαίνονται. Το ψυγείο του καλοριφέρ τώρα παίζει ρόλο και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αν έβαζε καλό paraflu, απιονισμενο νερό ή βρύσης. Η μπορεί και να έτυχε. Και μην ξεχνάμε ότι άσχετα με το πόσα χιλιόμετρα έχει κάποιο αυτοκίνητο είναι και η ηλικία που παίζει ρόλο. Είναι 16 χρονών.
 
  • Like
Αντιδράσεις: SKYLINE

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Και το vanακι είναι μοντέλο του 2006. Τώρα έχω 676.000. Ψυγείο καλοριφέρ δεν έχω αλλάξει ποτέ. Καβουκι θερμοστατη έχω αλλάξει 3 φορές(πολλά τα χιλιόμετρα που έχω). Διακόπτη δεν έχω αλλάξει, τον πρόλαβα και πήγα εγκαίρως και έφτιαξα καινούργιο κλειδί. Όντως το κλειδί φθειρεται εύκολα. Ψυγείο νερού μια φορά έχω αλλάξει. Διακόπτης παραθύρων, ο διπλός, μια φορά έχω αλλάξει. Πάνω κάτω λογικά μου φαίνονται. Το ψυγείο του καλοριφέρ τώρα παίζει ρόλο και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αν έβαζε καλό paraflu, απιονισμενο νερό ή βρύσης. Η μπορεί και να έτυχε. Και μην ξεχνάμε ότι άσχετα με το πόσα χιλιόμετρα έχει κάποιο αυτοκίνητο είναι και η ηλικία που παίζει ρόλο. Είναι 16 χρονών.
Thanks για την απαντηση/την εικονα που μου δινεις! Κατι αλλο.. Αλλαξα μπουζι και στο θαλαμο υπαρχει λαδι! Καταλαβες οχι μεσα στο θαλαμο καυσης, απ εξω! Εχει να κανει με την τσιμουχα απο το καπακι? Ειναι το μοτερ με τα 75hp
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread