το αυτοκινητο πια δεν εχει κανενα προβλημα ολα δουλευουν ρολοι.αυτα που αλαχτηκανε ειναι ο αισθητηρας στροφαλου 35 ευρω και ο αισθητηρας ψυκτικου υγρου 35 ευρω και τα δυο δεν τα διαβαζει ο εγκεφαλος γιαυτο και δεν μπορουν να βρουνε την ζημια.ο αισθητηρας ψυκτικου υγρου οταν χαλασει δινει εντολη...
το αμαξι παιδια κοβει δεν ακουει το γκαζι δεν κανει κομπιασματα σασιματα η τρμουλο .δυστηχως επειτα απο 22 χιλιομετρα που εκανα απο την ωρα που καθαρισα το map ξανα τα ιδια για δευερολεπτα το αυτοκινητο βουτηξε .απελπιστικα.....
σημερα ειδαμε τα πιο κατω .πιεση τρομπας 4 bar αρα ειμαστε οκ .δυστηχως το αμαξι εχει map αλλα οχι επανω στο φιλτρο αλλα επανω στην εισαγωγη αερα και το γνωριζουν λιγοι,ο map ηταν μεσα στο λαδι ,καθαριστηκε και θα δουμε μακαρι να ειναι αυτο.ευχαριστω πολυ yanni s
πιστευω οτι το post το εχω ανοιξει και ζηταω βοηθεια για ενα προβλημα που εχω και δυστηχως καπια μελη γραφουν για ασχετα πραγματα ,συγνωμη αλλα τι σεση εχει η εξατμιση με το θεμ,α που εχω ανοιξει
το αμαξι εντελως μαμα .μηπως ειναι ο αυτοματος του δυναμου η ο λ2 αλα θα εκανε αυτα τα κοψηματα ο λ.αυριο θα κηταξω το λ αν και δεν εβγαλε κατι στο διαγνωστικο ,ευχαριστω πολυ παιδια που με βοηθατε
το αμαξι χαμηλα απο 1500 εσως 2,500 κανει κοψημο πατας δεν πατας γκαζι δεν κουει για καπια δευτερολεπτα και μετα επανερχετε εαν τερματισεισ το γκαζι εκεινη την στιγμη ακουει αποτομα.το αμαξι το κανει συνηθως κριο και οχι οταν ειναι ζεστο και δεν το κανει καθε μερα και φτσικα βλαβη δεν δειχνει
το αμαξι πηγε 3 φορες αντιπρωσοπεια και ο εγκεφαλος δεν δειχνει κατι,σημερα λοιπον τα εβαλα ολα κατω και σας παραθετω τους προβληματισμους μου.το αυτοκινητο αλαξε μπουζι πριν απο ενα μηνα και εβαλα τα motorcraft.φορουσα ta ngk και με 14,000 βγηκαν με πολυ καλο χρωμμα.απλα δεν μπορουσα να βρω τα...
παιδια δυστηχως το αμαξι δεν βγαζει καπια ενδειξει το πηγαμε και αντιπρωσοπεια αλλα δεν μπορεσαν να βρουν κατι.αυτη την εβδομαδα εχω κανει 145 χιλιομετρα χωρις προβλημα και ξαφνικα ανηγω το καλοριφερ και το αμαξι κανει τα ιδια .λογικα θα ειναι δυναμος καταληξαμε
η πεταλουδα εχει καθαριστει. μπουζι φορουσα τα ngk και τωρα τα ford.λαδια eneos 5-30 δεν καιει γραμαριο και το μοτερ δουλευει αψοχα χωρις να ακουγετε τιποτα εκτος απο τα μπεκ.ερωτηση παιδια το φιλτρο ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ.και επισεις οταν εβγαλα τις βαλβολινες ηταν μαυρες και την gl5 motul...
βενζινα βαζω παντα bp απο το συγκεκριμενο πρατηριο.φιλτρο πιστευω εχει μεσα στο ρεζερβουαρ.ο θορυβος στο διαφορικο ειναι με τεταρτη γυρω στις 3,000 στροφες που ακουγετε
παιδια εχω προβλημα .οταν εμαι περιπου στις 2,000 στροφες ο κινητηρας κοβει λες και αφηνω το γκαζι ,δυστηχως εκεινη την στιγμη δεν ανταποκρινετε το γκαζι μετα απο λιγα δευτερολεπτα ο κινητηρας δουλευει παλι οκ.τι μπορει να φταιει λαμπακι δεν αναβει
επισεις ακουω ενα βουητο το οποιο και προερχετε...