Επειδή την πάτησα μία φορά λέω όχι γιατί στην Ελλάδα έχουμε πολύ ήλιο, το καλοκαίρι ήταν δράμα η κατάσταση και ας είχε και κουρτίνα και μεμβράνη που είχα βάλει εγώ.
Γνώμη μου φυσικά, αν σου αρέσει βαλτη
Όσο για το νερό που λες να ξέρεις ότι πάντα υπάρχει πιθανότητα να βουλώσει μία υδρορροη και...
Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι!
Εγώ βάζω κάθε Τρίτη 98αρα shell και καμιά φορά και 100αρα.
Με απλή έβαλα μία φορά και ήταν χάλια, δεν ξέρω μήπως ήταν ιδέα μου.
Όσο για το στρώσιμο που λες μην τρελαίνεσαι κάνε 1000 χλμ μέχρι 3000 - 3500 στρ και μετά άνοιξε το σταδιακά δεν παθαίνει κάτι...
Τότε γιατί το ψάχνεις να το απενεργοποιησεις μόνιμα;
Στο 7,5 που λες για τι χρονολογία μιλάμε γιατί σε V40 του 14 δεν γινότανε που πάλι το έψαχνα ούτε και σε Α3 του 16
Και πολύ καλά κάνεις.
Μόνο εγώ το οδηγώ οπότε δεν έχω τέτοιο θέμα.
Εγώ όμως δεν πέφτω σε κίνηση οπότε μου είναι άχρηστο δεν είναι δυνατόν μετά από 20 χλμ οδηγήσεις στην διασταύρωση να σβήσει.
Είχα το corsa με τον 1,0 με τα 115 ε πάνω από 7,0 όσο και να πιεζα δεν έβλεπα.
Δεν είχε ούτε κραδασμούς ούτε τίποτα.
Το Fiesta έχει αρκετούς...
Για τον vag έχει φίλος Α3 1,0αρι και αυτός πάνω από 7,5 δεν βλέπει πουθενά...
Αν μπορέσεις πήγαινε σε ένα χρωματοπωλειο αυτοκινήτων μήπως βρεις στα έτοιμα χρωματολογια που υπάρχουν ή αν μπορέσει να σου βγάλει αυτός για να κάνεις την δουλειά σου.
Πολύ σπάνια θα ψάξουν, μόνο αν βγάλει πρόβλημα.
Από obd φαίνεται και χωρίς να ψάξουν, αν βγει εκτός όμως δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα.
Έχω φτιάξει αρκετά και ποτέ δεν το έψαξε κανείς.