Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Recent content by AN7

  1. A

    Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

    Σε τουρμπο vag τα τελευταια 10+ χρονια οτι δηλωνουν τοσα βγαζουν και ισως παραπανω.
  2. A

    Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

    2 βαζουν ρεβο στην Αθήνα.  Οχι μονο ενας
  3. A

    Fiesta Black Edition!!

    Εισαι λιγο πιο κατω απ τα δηλωθεντα νουμερα της rica. Το mountune εχει δυναμομετρησει ωστε να εχεις ενα μετρο συγκρισης?
  4. A

    VS

    Ξεπερασμένη :P
  5. A

    VS

    Είναι κλασική ατάκα αυτό, η οποία εν μέρη είναι και λάθος. Τι πάει να πει ότι είσαι λιγότερα κυβικά? Για να έχει βγάλει άλογα το 1000άρι, σημαίνει ότι έχει βγάλει ροπή(και το αντίστροφο). Έχουμε έναν 1000άρη και έναν 2λιτρο κινητήρα.Τούρμπο και οι 2. Με τα ίδια άλογα στις ίδιες στροφές, ας πούμε...
  6. A

    Fiesta Black Edition!!

    Τα βεντιλατέρ είναι από μπροστά? Με lag δεν θα είχες κάποια διαφορά, τόσο μικρή που δεν θα την καταλάβαινες.
  7. A

    Pocket Rocket - Το 1ο Ecoboost MR165 στην Ελλάδα

    Και στο mondeo του πατερα μου μια ζωη fordολαδο βαζαμε και ειναι στις 280.000χλμ με αλλαγες καθε 15 με 20. Δεν ειναι ολα τα μαμα λαδια γτπ. Ας πουμε μια βαλβολινη της ford θεωρειται η καλυτερη gl4 στην αγορα.
  8. A

    Fiesta Black Edition!!

    Τωρα το ειδα καλυτερα, μια σειρα επιπλεον φαινεται πως εχει, λιγο πιο μακριες κυψελες και δεν μπορω να καταλαβω αν παχος εχουν το ιδιο. Πως και δε σκεφτηκες κανενα front mount που εχει και καλο ανοιγμα μπροστα?
  9. A

    Fiesta Black Edition!!

    Είναι μεγαλύτερο απ το μαμά?
  10. A

    Αλλαγή Ιμάντα Χρονισμού

    Τι σχέση έχει η έρευνα αγορά με την επιβράβευση της επιχείρησης που το αξίζει. Τίποτα δεν είναι τσάμπα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει ότι θέλει και άμα ο Λευτέρης έχει την δυνατότητα να πάει εκεί που θέλει και να κάνει τη δουλειά που έκανε χωρίς πρόβλημα, καλά έκανε και πήγε. Τα άλλα...
  11. A

    Αξιοπιστία Ecoboost

    Ο wideband από μόνος του δεν λέει όλη την αλήθεια. Ούτε και το πυρόμετρο μόνο. Το ιδανικό όταν ρυθμίζεις ένα αμάξι είναι να έχεις δεδομένα από afr, θερμοκρασία καυσαερίων(egt)(ιδανικά να είναι και ανα κύλινδρο) και κατα πόσο δεν σε κόβει πολύ στο advance. Την θερμοκρασία καυσαερίων μπορείς να...
  12. A

    Αξιοπιστία Ecoboost

    Οχι, πουθενα δεν εμπλεξα μιγμα με συμπιεση. Ξεχαστε οτι εγραψα για την συμπιεση και το επομενο ποστ Edit: Αυτο που λες στεφανε ειναι μια τελειως διαφορετικη κουβεντα ασχετη με το θεμα
  13. A

    Αξιοπιστία Ecoboost

    Οπως τα παλια στερεοτυπα θελουν το 14:1 μιγμα απαγορευτικο αλλα οσο προχωρα η τεχνολογια τα αμαξια δουλευουν ολο και πιο φτωχα, ετσι και πριν λιγα χρονια τα αμαξια βενζινης ειχαν μαξ 11.5-11.8:1 και τα βελτιωμενα επαιζαν στον 12 αντε 12.5 και απο κει και πανω επαιζαν μονο με περιεργα καυσιμα. Ε...
  14. A

    Αξιοπιστία Ecoboost

    Ο λογος να το κανεις πιο πλουσιο ειναι για να κατεβασεις την θερμοκρασια μεσα στο θαλαμο καυσης, για να εχεις μια ιδεα τι γινεται εκει το κοιτας απ την θερμοκρασια καυσαεριων. Αν το 100αρι δουλευει 14:1 και η θερμοκρασια καυσαεριων ειναι σε επιτρεπτα επιπεδα, γιατι να ΠΡΕΠΕΙ να το κανεις πιο...