Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας, έχω στην κατοχή μου ένα fiesta 2018 diesel από τον Γενάρη.
Το πήρα μεταχειρισμένο, είχα κάποια θέματα τα οποία διόρθωσα.
Έχω ένα θέμα περίπου εδώ και 2 βδομάδες με την κατανάλωση στο ρελαντί μόλις βάζω μπρος το αμάξι και ταυτόχρονα παραπάνω θόρυβο στην καμπίνα.
Ενώ από την πρώτη μέρα που το πήρα η κατανάλωση στο ρελαντί ακόμη και κρύο ήταν σταθερα 0.4-0.5 lt/hr ξαφνικά μόλις βάζω μπροστά φτάνει κοντά στο 0.9 και σταδιακά πέφτει και από τότε έχω την αίσθηση ότι κάνει παραπάνω θόρυβο ο κινητήρας.
Έχω ένα διαγνωστικό απλό και με εφαρμογή στο κινητό μου γράφει σαν σφάλματα, διαρροή στην εισαγωγή αέρα, και πολλαπλή εισαγωγής έχει κολλήσει ανοιχτή στο Bank 1.
Ο μηχανικός που το πηγαίνω έκανε έλεγχο σε σωλήνες intercooler και μου είπε είναι μια χαρά. Μου είπε ότι δεν είναι η πολλαπλή εισαγωγής και ότι ίσως κάνει νούμερα ο αισθητήρας maf ή map.
Καμία ιδέα αν έχει τύχει σε κάποιον;
Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Post automatically merged:

Να σημειώσω ότι δεν έχω αυξημένες στροφές όταν συμβαίνει αυτό στο ρελαντί, σταθερά στην γραμμή στις 800 στροφές περίπου
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Από το σύμπτωμα και τα σφάλματα που αναφέρεις, κάπου πρέπει να έχεις διαρροή, πρέπει να δεις μια-μια όλες τις σωληνώσεις από το φιλτροκούτι μέχρι και την πεταλούδα, μια μικρή σχισμή σε κάποιο σωληνάκι αρκεί για να έχεις μικροθεματάκια με μείγμα, ρελαντί, θόρυβο κλπ....
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

theoanag

Member
May 23, 2018
112
47
28
κανε ενα καθαρισμο στον maf λογικα ειναι πανω στο φιλτροκουτι, και τσεκαρε το κολαρο που παει απο το φιλτρoκουτι στην εισαγωγη της τουρμπινας και σφιξε τον συνδεσμο, λογικα απο καπου τραβα αερα μετα τον maf
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα κοιτάξω να σφίξω και μόνος μου ότι μπορώ πριν ξανά πάω στο συνεργείο.
Τον καυστικό του maf, μπορώ να τον κάνω μόνος όπως έχω δει σε βίντεο με ειδικό σπρέι;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Ναι, αρκεί να χρησιμοποιήσεις το πρέπον καθαριστικό και να μην ακουμπήσεις ή/και ζορίσεις τον MAF
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Έχω βρει στο ίντερνετ ένα υγρό liqui moly 4066, πιστεύετε θα κάνει δουλειά;
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη αν σας κούρασα
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Υπάρχουν και άλλα 4-5 αλλά Ελλάδα μόνο το LiquiMoly βρίσκω από αυτά, οπότε και πάλι μια χαρά είναι αυτό.

Εγώ όταν θέλω κάποιο συγκεκριμένο υγρό/λάδι/καθαριστικό, αναγκαστικά το φέρνω απέξω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, έβγαλα σήμερα τον αισθητήρα, σχετικά καθαρός ήταν, τον έκανα και με αυτό το υγρό το liquimoly, το έβαλα πάνω, στην αρχή μάλλον δεν το κουμπωσα και σωστά μου ανέβαδε 1500 στροφές, το έβαλα εν τέλει σωστά αλλά πάλι τα ίδια μου κάνει.
Οι σφυχτηρες μετά τον μαφ, αλλά και του intercooler φαίνονται αρκετά σφιχτοί.
Καμια ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω πριν το πάω στον μάστορα μες την εβδομάδα;
Ευχαριστώ
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Χαιρετε. Το αμαξι ξεμπουκωσε/εκτονωθηκε ποτε; δηλαδη με δευτερα-τριτη-τεταρτη εχει φθασει υψηλες στροφες, να τρεξει;
Πιθανως να ειναι αλλη αιτια, πιθανως.
Το καυσιμο ειναι σιγουρα καλης ποιοτητος;δοκιμασες απο καπου αλλου;
 

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Χαιρετε. Το αμαξι ξεμπουκωσε/εκτονωθηκε ποτε; δηλαδη με δευτερα-τριτη-τεταρτη εχει φθασει υψηλες στροφες, να τρεξει;
Πιθανως να ειναι αλλη αιτια, πιθανως.
Το καυσιμο ειναι σιγουρα καλης ποιοτητος;δοκιμασες απο καπου αλλου;
Καλησπέρα, το πηγαίνω με 2α 3η 4η στην εθνική μέχρι περίπου 3 χιλιάδες στροφές όταν έχω και αρκετό χώρο μπροστά. Πηγαίνω Άλιμο-Κρυονέρι για δουλειά οπότε το πατάω εκεί όποτε μπορώ.
Μου βγάζει και που και που σφάλμα στο διαγωνιστικό για το dpf και μου είχαν πει και στο συνεργείο να το ανοίγω γιατί έχει βουλώσει. Θέλω να του κάνω και στατική αναγέννηση όπως μου πρότειναν μήπως βοηθήσει.
Μπορεί να οφείλεται από αυτό;
Post automatically merged:

Καλησπέρα, το πηγαίνω με 2α 3η 4η στην εθνική μέχρι περίπου 3 χιλιάδες στροφές όταν έχω και αρκετό χώρο μπροστά. Πηγαίνω Άλιμο-Κρυονέρι για δουλειά οπότε το πατάω εκεί όποτε μπορώ.
Μου βγάζει και που και που σφάλμα στο διαγωνιστικό για το dpf και μου είχαν πει και στο συνεργείο να το ανοίγω γιατί έχει βουλώσει. Θέλω να του κάνω και στατική αναγέννηση όπως μου πρότειναν μήπως βοηθήσει.
Μπορεί να οφείλεται από αυτό;
Καύσιμο βάζω από ένα bp στην περιοχή μου στον Άλιμο που είναι Καλυψώ, το ultimate. Έβαζα και βενζίνη χρόνια εκεί σε άλλο αμάξι και δεν είχα ποτέ θέμα. Αλλού δεν έχω δοκιμάσει προς το παρόν
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Πιθανως να χρειαζεται ενιοτε να τρεξει και σε υψηλοτερες στροφες. Πιθανως η αιτια να ειναι το dpf. Χρειαζεται αναγεννηση-αυτοκαθαρισμο ενιοτε, αυτο γινεται τρεχοντας το με υψηλες στροφες για καμποση ωρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Πιθανως να χρειαζεται ενιοτε να τρεξει και σε υψηλοτερες στροφες. Πιθανως η αιτια να ειναι το dpf. Χρειαζεται αναγεννηση-αυτοκαθαρισμο ενιοτε, αυτο γινεται τρεχοντας το με υψηλες στροφες για καμποση ωρα.
Μπορεί δηλαδή αν είναι μπουκωμένο το φίλτρο αν το σκέφτομαι σωστά να πηγαίνουν πίσω τα καυσαέρια με αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση;
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Το dieselάκι μπορεί να είναι για οικονομία αλλά το θέλει και το ξύλο του. Μη φοβάστε να γεμίσετε στην επιτάχυνση 3.500-4.000 στροφές ούτε και παρατεταμένα 2.500-3.000 με 4η-5η-6η για να κρατήσετε το egr- dpf κλπ καθαρά. Επίσης πού και πού ένα dpf cleaner στο ρεζερβουάρ καλό θα κάνει. Το δικό μου 12/2018 είναι και κρατάω αυτή τη ρουτίνα από την πρώτη μέρα, χωρίς παρατράγουδα στα 45.000 km που έχει κάνει.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα το δοκιμάσω να κάνω καμιά έξτρα βόλτα και εκτός Αθηνών να πηγαίνω παρατεταμένα με υψηλές στροφές μήπως και σωθεί έτσι και στρώσει.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Δοκιμασε αν θελεις με προσοχη και καποιο καθαριστικο υγρο.
Post automatically merged:

Και κατι ακομα αν δεν διορθωθει ετσι, πιθανως να ειναι οπως το γραφει ο the ace δηλαδη καποια διαρροη.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: iliasv13

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Δοκιμασε αν θελεις με προσοχη και καποιο καθαριστικο υγρο.
Post automatically merged:

Και κατι ακομα αν δεν διορθωθει ετσι, πιθανως να ειναι οπως το γραφει ο the ace δηλαδη καποια διαρροη.
Ευχαριστώ πολύ, θα τα δοκιμάσω με την ελπίδα ότι θα πάνε καλά 😀
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Να βάλεις και ένα καθαριστικό μπεκ για diesel μπορεί κάπου να έβαλες του κ@λου Πετρέλαια και να στο κάνει αυτό.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

iliasv13

Original poster
Rookie
Jan 6, 2022
28
4
3
Μοντέλο
MK8
Να βάλεις και ένα καθαριστικό μπεκ για diesel μπορεί κάπου να έβαλες του κ@λου Πετρέλαια και να στο κάνει αυτό.

Sent from my A80Pro using Tapatalk

Να βάλεις και ένα καθαριστικό μπεκ για diesel μπορεί κάπου να έβαλες του κ@λου Πετρέλαια και να στο κάνει αυτό.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Καλησπέρα, έχω βρει να αγοράσω υγρό που λέει για το φίλτρο dpf και άλλο που γράφει και καλά πρόσθετο πετρελαίου, και τα δυο της liqui moly.
Μπορώ να βάλω και τα δύο μαζί ή ένα από τα δύο σε ένα ντεπόζιτο και άλλη φορά άλλο;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,023
153
63
Μοντέλο
MK6
Ισως προτιμοτερο αρχικως να χρησιμοποιηθει το καθαριστικο συστηματος και επειτα το dpf.

Με προσοχη διαβασμα τι γραφει και πως χρησιμοποιειται.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread