Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gianniskar159

Newbie
Nov 20, 2021
4
1
3
Μοντέλο
MK8
Σε ευχαριστω πολύ! Ρωτάω γιατί σε ένα πόλο που έχω 1.0 115 45.000 δεν έχει κάνει ακόμα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Δεν έχω ιδέα κάθε ποτε κάνουν και δεν σημαίνει ότι θα το καταλάβεις
 
  • Like
Αντιδράσεις: gianniskar159

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Πως ειναι το αποτελεσμα; Εχει αισθητη διαφορα κατα την οδηγηση;
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
+17 άλογα δηλαδή αλλά η διαφορά ειναι στην πολύ περισσότερη ροπή, γιατί έχει ομως αυτά τα κατσαρώματα και την βουτιά μετά τις 4500 ? ειναι θεμα περιφερειακών ;
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Φαινεται οτι προς το τελος αφεθη κατα την δυναμομετρηση το γκαζι και ετσι η καμπη.
Post automatically merged:

Κατα την οδηγηση εχει αισθητη διαφορα;
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα akisve, καταρχήν εύχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Στη δυναμομέτρηση η καμπύλη της ιπποδύναμης δείχνει να κόβει αβάνς στις 4300 σ.α.λ και μετά.
Είχε επιστροφές cf απο τον knock sensor;
Το καύσιμο ήταν παλιό ή αμφιβόλου ποιότητας;
Γνωρίζεις μήπως το πυρόμετρο/θερμοκρασία καυσαερίων κατά την δυναμομέτρηση;
Τα μπουζί πόσα χιλιόμετρα έχουν;
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Σωστά πέφτουν τα αβανς στις 4500 και περιμέναμε παραπάνω άλογα. Το αμάξι έχει 20.000 χιλιόμετρα κ δεν έχω αλλάξει μπουζί ακόμα. Δυο είναι τα ενδεχόμενα ή το gpf είναι έτοιμο για ανάπλαση ή το καύσιμο δεν ήταν καλό. Θα ξαναμετρησω με καλύτερη βενζίνη μετά από λίγο καιρό για να δω αν ήταν αυτό ή το gpf. Στο τέρμα ανέβαζε θερμοκρασία στα καυσαέρια πάντως πάνω από 500. Περιφερειακά δεν έχω εκτός από πάνελ kn.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,037
155
63
Μοντέλο
MK6
Ερωτησα κατι παραπανω.
Μπουζι νομιζω ιριδιου ειναι συνεπως αλλαζονται υστερα.
 

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Αποτέλεσμα στο δρόμο έχει κ τεράστια διαφορά δεν το συζητώ απλά θέλω να δω γιατί έγινε αυτό να το λύσω
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Σωστά πέφτουν τα αβανς στις 4500 και περιμέναμε παραπάνω άλογα. Το αμάξι έχει 20.000 χιλιόμετρα κ δεν έχω αλλάξει μπουζί ακόμα. Δυο είναι τα ενδεχόμενα ή το gpf είναι έτοιμο για ανάπλαση ή το καύσιμο δεν ήταν καλό. Θα ξαναμετρησω με καλύτερη βενζίνη μετά από λίγο καιρό για να δω αν ήταν αυτό ή το gpf. Στο τέρμα ανέβαζε θερμοκρασία στα καυσαέρια πάντως πάνω από 500. Περιφερειακά δεν έχω εκτός από πάνελ kn.
Καλησπέρα, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω καλό θα ήταν να βάλεις 3 μπουζί καινούργια (σφίξιμο με δυναμόκλειδο 30nm αν θυμάμαι καλά). Έχω δεί πολλές φορές ακίδες να λιώνουν και να πέφτουν στον χώρο καύσης.
 
  • Wow
Αντιδράσεις: dtsef

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Δεν έχω ιδέα τι έχει, σκέφτηκα κ εγώ τα μπουζί αλλά νομίζω αλλάζοντας κάθε 50.000. Πρέπει να δω τι γίνεται
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Δεν έχω ιδέα τι έχει, σκέφτηκα κ εγώ τα μπουζί αλλά νομίζω αλλάζοντας κάθε 50.000. Πρέπει να δω τι γίνεται
Καλησπέρα, 50000χλμ με εργοστασιακό πυρόμετρο και χωρίς πυράκια.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Πήγες με 98αρα στο ντεπόζιτο και τράβηξε χρονισμό ? Μήπως πείραξε και timing maps για να το κάνει πιο επιθετικό ?
Αν είχε κάνει προανάφλεξη θα το είχατε καταλάβει, άρα ίσως κάτι δεν του άρεσε από πλευράς θερμοκρασίας ή μείγματος. Καμπύλη AFR λογκάρατε ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Καλημέρα akisve, παρατήρησα στην δυναμομέτρηση οτι το αυτοκίνητο μετρήθηκε με 4η σχέση στο κιβώτιο το οποίο είναι το σωστό καθώς η 4η είναι πιο κοντά στο 1:1 για την ακρίβεια 0.943.
Το περίεργο είναι οτι στην τρίτη γραμμή γράφει ratio-gear / 1.89-4 και όχι 0.943-4 το οποίο εξηγεί τις μεγαλύτερες τιμές ιπποδύναμης τόσο σε stock-133.3 hp όσο και stage 1-150.5 hp.
Ρώτησε αν θέλεις τον Γιώργο microchips για διευκρινίσεις.
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εμένα καλό μου φαίνεται, 150 άλογα και τόσο ροπή παραπάνω, μια χαρά είναι και οι καμπύλες, παίζει ρόλο και το καύσιμο, ακόμα και κατοσταρα να έχεις μέσα, δεν έχουν όλα τα βενζινάδικα την ίδια βενζίνη , πολλά ανακατέβουν απλή με κατοσταρα, βάζουν νερά οι δεξαμενές μέσα, κλπ . Και μπουζί κάθε 50.000 είναι υπερβολή για τις κωλοβενζινες που έχουμε, κάθε 20.000 θέλει και πολλά λέω. Και μη κοιτάτε μόνο την απόλυτη διάφορα στα άλογα, από τις 3500 μέχρι τις 4500 έχει 40 άλογα διάφορα, αυτά στο δρόμο κάνουν τεράστια διαφορά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: mk6car

akisve

New member
Member
Σεπτ. 4, 2014
130
33
28
Πήγες με 98αρα στο ντεπόζιτο και τράβηξε χρονισμό ? Μήπως πείραξε και timing maps για να το κάνει πιο επιθετικό ?
Αν είχε κάνει προανάφλεξη θα το είχατε καταλάβει, άρα ίσως κάτι δεν του άρεσε από πλευράς θερμοκρασίας ή μείγματος. Καμπύλη AFR λογκάρατε ?
Αυτο που μου ειπε ειανι οτι πιστυει οτι ειναι σφικτο λογω του οτι το gpf ειναι μαλλον ετοιμο για αναπλαση και η καμπυλη θα διορθωθει μολις καθαρισει ήα κομα και κακη βενζινη θα επαιζε τον ρολο της. Λιγη θερμοκρασια στα καυσαερια παραπανω ειδαμε δεν γνωριζω για την AFR.
Καλημέρα akisve, παρατήρησα στην δυναμομέτρηση οτι το αυτοκίνητο μετρήθηκε με 4η σχέση στο κιβώτιο το οποίο είναι το σωστό καθώς η 4η είναι πιο κοντά στο 1:1 για την ακρίβεια 0.943.
Το περίεργο είναι οτι στην τρίτη γραμμή γράφει ratio-gear / 1.89-4 και όχι 0.943-4 το οποίο εξηγεί τις μεγαλύτερες τιμές ιπποδύναμης τόσο σε stock-133.3 hp όσο και stage 1-150.5 hp.
Ρώτησε αν θέλεις τον Γιώργο microchips για διευκρινίσεις.
Νομιζω πως η συγκεκριμενη τιμη εχει να κανει με το δυναμομετρο κ το αμαξι στην συγκεκριμενη περιπτωση γιατι σε καθε αμαξι που εχει ανεβασει εχει διαφορετικη. Ξερω πως το μοντελο που εχω βγαζει παραπανω αλογα απο τα δηλωμενα και ειναι συνηθες.

Εμένα καλό μου φαίνεται, 150 άλογα και τόσο ροπή παραπάνω, μια χαρά είναι και οι καμπύλες, παίζει ρόλο και το καύσιμο, ακόμα και κατοσταρα να έχεις μέσα, δεν έχουν όλα τα βενζινάδικα την ίδια βενζίνη , πολλά ανακατέβουν απλή με κατοσταρα, βάζουν νερά οι δεξαμενές μέσα, κλπ . Και μπουζί κάθε 50.000 είναι υπερβολή για τις κωλοβενζινες που έχουμε, κάθε 20.000 θέλει και πολλά λέω. Και μη κοιτάτε μόνο την απόλυτη διάφορα στα άλογα, από τις 3500 μέχρι τις 4500 έχει 40 άλογα διάφορα, αυτά στο δρόμο κάνουν τεράστια διαφορά.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
Εκανα ταξιδι εχθες κ προχθες, γεμισα 100αρα, στο δρομο που πατησα εχθες καιτου ανεβασα στροφες εως 6 και κατι το αμαξι δεν καταλαβα καθολου να μενει απο ιπποδυναμη μην σας πω και το αντιθετο. Πιστευω οτι ηδη μπορει να εχε λυθει το ζητημα. Η συμπεριφορα του, με την ροπη αυτ,η ειναι απλα τελεια, σε κανει να χαμογελας και στις χαμηλες σχεσεις και στις υψηλες οταν κανεις προσπεραση και δεν καταλαβαινεις ποτε τον περασες και πως καταπινει τα χιλιομετρα. Να ειμαι ειλικρινης δεν περιμενα τοση διαφορα στην οδηγηση. Η καταναλωση δεν αυξηθηκε παρόλο τα ανοιγματα κλπ
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac and mk6car

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread