Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

M1llaaN0

Original poster
Newbie
Nov 2, 2019
4
3
3
Καλησπέρα,
έχω ένα Fiesta diesel 120hp.
Από καινούριο που το πήρα (2019), μου έβγαλε ένδειξη για τα λάδια μετά από 4000 χλμ, έκανα την ανάκληση που υπήρχε για το μοντέλο και όλα καλά...
Μετά από άλλες 5000 χλμ ξανά τα ίδια.. Στην αντιπροσωπία που το πήγα μου είπαν έχει περάσει πετρέλαιο στα λάδια οπότε και ξαναέγινε αλλαγη λαδιών, ενώ παράλληλα μου είπαν να αλλάξω "τρόπο" οδήγηση και μου έδωσαν οδηγίες τις οποίες βέβαια και γνώριζα εξ αρχής (να ζεσταίνετε, όχι πολύ ρελαντί, αρκετά χλμ λόγω του diesel). Ακόμα και εγώ έγινα ακόμα πιο σχολαστικός στο να προσέχω τις αναγεννήσεις και να μην το σβήνω όταν κάνει αναγέννηση κλπ. Παρ' όλα αυτά βλέπω ξανά να έχει ανέβη η στάθμη των λαδιών κάτι που με κάνει να καταλαβαίνω ότι το προβλημα συνεχίζεται.

Έχει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα ή είμαι μόνος ? wall wall wall
Κάποια συμβουλή, αφού δεν είναι και ότι καλύτερο να αλλάζω λάδια κάθε 5000 χλμ...
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Κι εγώ δεν τα έχω αλλάξει ποτέ όταν υπολόγιζα να κάνω τις αλλαγές, αλλά δε με απασχολεί. Την πρώτη αλλαγή την έκανα πέρσυ τον Οκτώβριο στα 13.000 km, 1,5 μήνα πριν κλείσει χρόνο γιατί μου έβγαλε μήνυμα, όπου έκανα και service έτους για να ξεμπερδεύω. Στη συνέχεια μου ξαναζήτησε φέτος τον Ιούλιο στα 21.000 km όπου έκανα αλλαγή μόνο λαδια-φίλτρο λαδιού. Τώρα λογικά θα ξαναλλάξω σε ένα μήνα που θα κλείσει 2 χρόνια το αμάξι και θα γίνει το service 2ετίας.

Για τη χρήση του, δεν μπορώ να πω ότι γλυτώνει μποτιλιάρισμα, αλλά σύντομες μετακινησεις του 5λεπτου-10λεπτου δεν κάνει. Κάνω καθημερινά το δρομολόγιο πλατεία Βικτωρίας-Βαρυμπόμπη και πίσω για δουλειά, σε ώρες όπου και μποτιλιάρισμα θα βρω αλλά και ελεύθερο δρόμο με σχετικά υψηλές ταχύτητες.

Για προστασία, πέρα από καμία μεγαλύτερη βόλτα-εκδρομούλα κάποια ΣΚ, μόλις νοιώσω αναγέννηση φτάνοντας Βαρυμπόμπη (μόνο στο ανέβασμα προλαβαίνει να ζεσταθεί αρκετά για να την κάνει), απλά συνεχίζω μέχρι Άγιο Στέφανο και γυρίζω πίσω για να παρκάρω.
 
Apr 17, 2020
41
3
6
M1llaaN0 said:
Καλησπέρα,
έχω ένα Fiesta diesel 120hp.
Από καινούριο που το πήρα (2019), μου έβγαλε ένδειξη για τα λάδια μετά από 4000 χλμ, έκανα την ανάκληση που υπήρχε για το μοντέλο και όλα καλά...
Μετά από άλλες 5000 χλμ ξανά τα ίδια.. Στην αντιπροσωπία που το πήγα μου είπαν έχει περάσει πετρέλαιο στα λάδια οπότε και ξαναέγινε αλλαγη λαδιών, ενώ παράλληλα μου είπαν να αλλάξω "τρόπο" οδήγηση και μου έδωσαν οδηγίες τις οποίες βέβαια και γνώριζα εξ αρχής (να ζεσταίνετε, όχι πολύ ρελαντί, αρκετά χλμ λόγω του diesel). Ακόμα και εγώ έγινα ακόμα πιο σχολαστικός στο να προσέχω τις αναγεννήσεις και να μην το σβήνω όταν κάνει αναγέννηση κλπ. Παρ' όλα αυτά βλέπω ξανά να έχει ανέβη η στάθμη των λαδιών κάτι που με κάνει να καταλαβαίνω ότι το προβλημα συνεχίζεται.

Έχει κάποιος άλλος το ίδιο θέμα ή είμαι μόνος ? wall wall wall
Κάποια συμβουλή, αφού δεν είναι και ότι καλύτερο να αλλάζω λάδια κάθε 5000 χλμ...

Το να περνανε καυσαερια στα λαδια σου ειναι κατι φυσιολογικο σε αυτο το μοντελο, και αναπόφευκτο. Για αυτο το λόγο το λαδι που δινει η ford ειναι και λιγο ακριβο, για να αντέχει στην αραιωση απο τα καυσαερια.
Το οτι πρεπει να βγαινεις σε ανοιχτο δρομο νομιζω το γνωριζεις ηδη, για να μπορεσει να κανει αναπλαση κλπ και να κρατησει το ποσοστο αιθαλης σε νορμαλ επιπεδα.
Οταν πας να παρκαρεις και ακους βεντιλατερ οπως ειπες, απλα περιμενε να σταματησει, δεν ειναι οτι το βοηθας να κανει αναπλαση, την εχεις ηδη κοψει, απλα περιμενε να πεσει η θερμοκρασια στην μηχανη και καταλυτη.
Δεν εχεις καποιο προβλημα, λιγο πολυ ετσι θα ειναι παντα. Απλα ειναι ο τροπος που λειτουργει το συστημα diesel σε euro 6-6,2
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

makis galanis

Newbie
Jul 12, 2020
1
0
1
Και εγώ δύστυχος το ίδιο Πρόβλημα έχω.
Κάθε 5000 χιλ. Θέλει λάδια.
Σημείωση ότι η καθημερινή μου διαδρομή είναι Λαγονήσι Γλυφάδα.
Δηλαδή ανοιχτός δρόμος χωρίς κίνηση.
Οι φωστήρες...στο Σφακιανάκη που πήγα μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω τον τρόπο
που οδηγάω σημειωτέον ότι είμαι επαγγελματίας οδηγός με πάνω από 750.000 km.
Οι άνθρωποι στην Ford είναι απαράδεκτη και προσπαθούν να καλύψουν με δικαιολογίες την αστοχία του κινητήρα του αυτοκινήτου.
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
καλησπέρα, άναψε και σε εμένα η ένδειξη για αλλαγή λαδιών μετα απο 4000 χλμ αφου ειχα κανει service.Πήγα να το τσεκάρουν και σε πρώτη φάση απλά έσβησαν την ένδειξη και μου είπαν αν ξανανάψει να το πάω απο εκεί. Στο μεταξύ παρατήρησα οτι μου κάνει συνέχεια αναγέννηση τον τελευταίο καιρό, πράγμα που δεν έκανε.
Τσέκαρα τα λάδια και είδα ηταν αρκετά πάνω απο το max οπότε πήγα συνεργείο παλι. Μπήκε διαγνωστικό να τσεκάρουν για σφάλματα ( δεν είχε ) έκανε μια αναβάθμιση εγκεφάλου που είχε και μου άλλαξαν τα λάδια και φίλτρο λαδιού και μου είπε να το παρακολουθώ να δούμε αν άλλαξε κάτι.
Απο την κουβέντα που είχα με τον υπεύθυνο μηχανικό ( γιατί του είπα δεν θεωρώ φυσιολογικό αυτο που έγινε, το έχω 3+ χρόνια το αυτοκίνητο και πρώτη φορά κάνει έτσι) μου είπε με τρόπο οτι ετσι είναι η λειτουργία αυτού του μοτέρ και υπάρχουν πελάτες που αλλάζουν λάδια καθε 5000 χλμ και οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι απο την στιγμή που δεν βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό....
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Φυσιολογικο δεν ειναι, το προβλημα ειναι γνωστο στη ford motor hellas και στη ford Ευρωπης, στη τελευταια ενημερωση που ειχα απο την εξηπυρετηση πελατων τηλ. Ουγγαριας το εργοστασιο ψαχνει τη λυση καθως ειναι πολλα αυτοκινητα με το ιδιο προβλημα, μου ζητησαν ευγενικα να κανω υπομονη..., πες το μαστορα οτι βλαβη στο διαγνωστικο δεν εχει. Πετρελαια στο καρτερ εχει. Ειναι υποχρεωση του να βρει λυση.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Φυσιολογικο δεν ειναι, το προβλημα ειναι γνωστο στη ford motor hellas και στη ford Ευρωπης, στη τελευταια ενημερωση που ειχα απο την εξηπυρετηση πελατων τηλ. Ουγγαριας το εργοστασιο ψαχνει τη λυση καθως ειναι πολλα αυτοκινητα με το ιδιο προβλημα, μου ζητησαν ευγενικα να κανω υπομονη..., πες το μαστορα οτι βλαβη στο διαγνωστικο δεν εχει. Πετρελαια στο καρτερ εχει. Ειναι υποχρεωση του να βρει λυση.
Προφανώς και το ξέρουν και το παίζουν τρελιτσα , και το έχουν βρει τώρα και λένε κακή ποιότητα καυσίμου για όλα , κανείς δεν παραδέχεται ότι υπάρχει σφάλμα, εγώ του είπα έτσι όπως μου τα λες είναι σα να μου λες πουλατο ..
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Προφανώς και το ξέρουν και το παίζουν τρελιτσα , και το έχουν βρει τώρα και λένε κακή ποιότητα καυσίμου για όλα , κανείς δεν παραδέχεται ότι υπάρχει σφάλμα, εγώ του είπα έτσι όπως μου τα λες είναι σα να μου λες πουλατο .
Τη θερμοκρασια εχεις στο κατραν;
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Σταθερα 90 ή ανεβοκατεβαινει;
Μικρές διαφορές όχι αξίες αναφοράς
Post automatically merged:

Αυτό που βλέπω συνέχεια πλέον και με τρελαίνει είναι που ανεβαίνει το ρελαντί και όταν γίνεται αυτό αρχίζουν τα σκοτσαρισματα και η αυξημένη κατανάλωση δλδ αναγέννηση αλλά συνέχεια όμως με το που ζεσταθεί ο κινητήρας ξεκινάει
 
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Κατά την γνώμη μου το πρόβλημα σου είναι η φούσκα θερμοκρασίας ψυκτικού, ο εγκέφαλος το βλέπει κρύο, πχ -20c και ως αποτέλεσμα ψεκάζει πετρέλαια για κρύα εκκίνηση , (γιαυτο και κανει σηνεχως αναπλαςεις) εσυ στο κατράν βλέπεις 90 αλλα είναι πλασματικό. Αλλαξε την φούσκα. Παει κομπλέ ανταλακτικό μαζί με διακλαδωτήρα νερού θερμοστάτη και φούσκα θερμοκρασίας ψυκτικού. Πες το μάστορα στη ford οτι πεφτει η θερμοκρασία σου απο 90 σε 75 στη κατηφόρα και στις ευθείες χωρις πολυ γκάζι και οτι στην ανηφόρα ανεβαίνει, και να στο περάσει εγγυηση- βλάβη θερμοστάτη διαρροή.
 
Last edited:

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Κατά την γνώμη μου το πρόβλημα σου είναι η φούσκα θερμοκρασίας ψυκτικού, ο εγκέφαλος το βλέπει κρύο, πχ -20c και ως αποτέλεσμα ψεκάζει πετρέλαια για κρύα εκκίνηση , (γιαυτο και κανει σηνεχως αναπλαςεις) εσυ στο κατράν βλέπεις 90 αλλα είναι πλασματικό. Αλλαξε την φούσκα. Παει κομπλέ ανταλακτικό μαζί με διακλαδωτήρα νερού θερμοστάτη και φούσκα θερμοκρασίας ψυκτικού. Πες το μάστορα στη ford οτι πεφτει η θερμοκρασία σου απο 90 σε 75 στη κατηφόρα και στις ευθείες χωρις πολυ γκάζι και οτι στην ανηφόρα ανεβαίνει, και να στο περάσει εγγυηση- βλάβη θερμοστάτη διαρροή.
εννοείς τον αισθητήρα ECT που ειίναι για την θερμοκρασία ψυκτικού υγρού ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Sharky
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
Δεν το βγαζει βλαβη. Πρεπει να μπεις στα μπλοκ τιμων μετρησης κινητηρα και κατραν με ζεστο κινητηρα, στο καντραν θα λεει 88c και στο κινητηρα π.χ -15c.
Post automatically merged:

Μην τους πεις για τις αναγγενησης dpf, πες τους οτι εχεις προβλημα με την θερμοκρασια για να στα αλλαξουν εγγυηση.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Δεν το βγαζει βλαβη. Πρεπει να μπεις στα μπλοκ τιμων μετρησης κινητηρα και κατραν με ζεστο κινητηρα, στο καντραν θα λεει 88c και στο κινητηρα π.χ -15c.
Post automatically merged:

Μην τους πεις για τις αναγγενησης dpf, πες τους οτι εχεις προβλημα με την θερμοκρασια για να στα αλλαξουν εγγυηση.
Οκ θα το τσεκαρω να δω τι γίνεται
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
έκατσα και παρατήρησα με obd θερμοκρασίες κινητήρα και είδα πως δεν ανεβάζει ευκόλα , βασικά αρκετα δύσκολα θα πάει 85 αντίθετα αρκετά εύκολα πέφτει , περίεργο δεν είναι για diesel ? Επίσης είδα μια ένδειξη που έλεγε ( dpf intel temperature sensor ) και η θερμοκρασία ήταν -0,1 δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό , πάντως Δευτέρα πάω στο Κακλαμάνο να τα τσεκάρουμε, μου είπε εχει και αλλό όχημα με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και οτι η Ford το ξέρει οτι υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα..
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac
Oct 19, 2021
272
94
28
Μοντέλο
MK8
έκατσα και παρατήρησα με obd θερμοκρασίες κινητήρα και είδα πως δεν ανεβάζει ευκόλα , βασικά αρκετα δύσκολα θα πάει 85 αντίθετα αρκετά εύκολα πέφτει , περίεργο δεν είναι για diesel ? Επίσης είδα μια ένδειξη που έλεγε ( dpf intel temperature sensor ) και η θερμοκρασία ήταν -0,1 δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό , πάντως Δευτέρα πάω στο Κακλαμάνο να τα τσεκάρουμε, μου είπε εχει και αλλό όχημα με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και οτι η Ford το ξέρει οτι υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα..
Για να δουλεψει οπως εχει κατασκευαστει το συστημα dpf πρεπει να παρακατω εξαρτηματα να λειτουργουν σωστα, θερμοστατης / φουσκα θερμοκρασιας ψυκτικου/αισθητηρας θερμοκρασιας dpf/ αισθητηρας διαφορικης πιεσης/ λ/ μπεκ/ προθερμαντηρες/ και να μην ειναι βουλωμενο το dpf. Καθως και να μην καιει λαδια το μοτερ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Για να δουλεψει οπως εχει κατασκευαστει το συστημα dpf πρεπει να παρακατω εξαρτηματα να λειτουργουν σωστα, θερμοστατης / φουσκα θερμοκρασιας ψυκτικου/αισθητηρας θερμοκρασιας dpf/ αισθητηρας διαφορικης πιεσης/ λ/ μπεκ/ προθερμαντηρες/ και να μην ειναι βουλωμενο το dpf. Καθως και να μην καιει λαδια το μοτερ.
Στο forscan πάντως μου δείχνει αυτές τις ενδείξεις . Από ότι καταλαβαίνω οι αναγεννήσεις γίνονται ανά βδομάδα περίπου σαν χρόνος , οπότε τι ακριβώς κάνει όλες τις υπόλοιπες μέρες που έχει υψηλό ρελαντί ? Γιατί δεν φαίνεται να μην έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία με βάση το forscan
 

Attachments

  • Screenshot_2021-11-11-14-06-31-016_com.astech.forscanlite.jpg
    Screenshot_2021-11-11-14-06-31-016_com.astech.forscanlite.jpg
    498.4 KB · Προβολές: 46

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread