Μια χαρά περνάς στο δακτύλιο, αλλά τις μισές μέρες. Δεν απαγορεύεται. Ακολουθεί το μέτρο των μονών-ζυγών. Και φυσικά άνετα μπορεί να το ελέγξει ένα κλιμάκιο. Άλλωστε η "ευαισθησία" των οργάνων στις "καυτές" εκδοχές των αυτοκινήτων είναι δεδομένη. Βλέπουν Cupra, ST, GTI κλπ και τους πιάνει αμόκ.Για βενζίνη μιλάω για το St.
Δακτύλιο έτσι και αλλιώς με τα νέα μέτρα δεν περνάω γιατί είναι μέχρι 120 και το st έχει 140.
Οχι, εννοώ GPF
δε το λέω τόσο για θέμα επιδόσεων όσο για θέμα που μπορεί να δημιουργεί το gpf στον κινητήρα, αυξημένες θερμοκρασίες κλπΚαι η ερώτηση του εκατομμυρίου: γιατί να το κάνεις ?
Ξέρεις σε ποιο πεδίο στην άδεια αναγράφεται ότι έχει gpf;Στα diesel με dpf ο εγκεφαλος ψεκαζει εξτρα ποσοτητα πετρελαιου για να αυξησει τη θερμοκρασια, στις βενζινες με gpf ο εγκεφαλος κοβει καυσιμο / φτωχαινει το μιγμα για να αυξησει τη θερμοκρασια καυσαεριων, ο ιδιος κινητηρας με και χωρις gpf εχει αλλους χαρτες αναφλεξης και χρονισμου για να μην σφηγγει το μοτερ ψηλα, η αφαιρεση του gpf σε μαμα st στο δυναμομετρο ειναι περιπου 5ps στις υψηλες σ.α.λ. Πρεπει να αφαιρεθει με προγραμμα ο κωδικας του gpf απο τον εγκεφαλο ή να μπει module στον αισθητηρα gpf για να το ξεγελαει, η milltek exhaust πουλαει αναλογο module. Η revo στο stage 2 gpf software λεει οτι για λογους νομιμοτητας δεν αφαιρει το gpf.
Post automatically merged:
Συνοπτικά : Περνάς κ.τ.ε.ο κανονικά / δεν μετράνε μικροσωματίδια.
Μολύνεις το περιβαλλον : Ναι, περισσοτερο απο αν ειχες gpf/opf.
Λιγοτερες θερμοκρασιες, λιγοτερο back pressure στην εξατμιση, περισσοτερη δυναμη, μικροτερη καταπονηση turbo.
Βουλωνει το gpf/opf : Ναι αλλα οχι στην ιδια συχνοτητα με το dpf των diesel.
Εισαι παρανομος: μονο αν γραφει η αδεια κυκλοφοριας οτι το οχημα φερει gpf/opf.
Στο πεδίο p.3 π.χ αμόλυβδη / καταλυτικόΞέρεις σε ποιο πεδίο στην άδεια αναγράφεται ότι έχει gpf;
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν ότι αυξάνει το back pressure το gpf
2018/1832APΣτο πεδίο p.3 π.χ αμόλυβδη / καταλυτικό
Στο πεδϊο v.9 π.χ 459/2012p δηλαδή euro6. n,o,p εώς y είναι euro6.
Όλα τα 6.2 έχουν gpf/opf. Στην άδεια σου στο v.9 τί γράφει;
Είναι πάνω στην αλλαγή σε wltp του 2018, 99% φέρει dpf/opf. Μιά ερώτηση στο κ.τ.ε.ο θα βοηθούσε. Δεν νομίζω σε έλενχο στο δρόμο να ασχοληθεί κάποιος τόσο πολύ.2018/1832AP
Χαχαχαχα, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Απλά ρωτάω γιατί ο προγραμματιστης δεν δέχτηκε να βάλει πρόγραμμα αν το αμάξι έχει gpf και μου εξήγησε τα παραπάνω που ανέφερα. Θα δείξειΜετά απο ερώτηση σε κ.τ.ε.ο σε φίλο υπέυθυνο μηχανολόγο η απάντηση είναι οτι η αφαίρεση είναι παράνομη αλλά δεν υπάρχει νόμος. Η μόνη οδηγία αφορά τα dpf των diesel με οπτικό έλενχο και ψιλάφηση τυχόν κολλήσεων / άδειασμα. Το gpf/opf είναι φίλτρο και οχι καταλύτης και προς το παρόν δεν υπάρχει νόμος. Η άδεια γράφει καταλυτικό αλλά δεν αναφέρει για φίλτρο. Το 2018/1832ar emissions είναι το πρότυπο euro 6d isc-fcm βάση rde (real driving emissions) με αυστηρότερα όρια ρύπων και αφορά την έγκριση τύπου για τους κατασκευαστές. Θεωρητικά η αφάιρεση του gpf/opf είναι παράτυπη, δεν είναι παράνομη. Μάλλον φίλε alexgiann χρειάζεσαι δικηγόρο...