Ευχαριστώ πολύ φίλε, έχω μια απορία. Στο δεύτερο σωληνάκι που έβαλες πάνω το φιλτρακι, είναι απαραίτητο; Δηλαδή, αν δεν έβαζες τίποτα εκεί, κλειστή τάπα, θα έμεναν όλα μέσα, ούτε θα μυριζε, ούτε θα λερωνε. Είναι κάτι που μου διαφεύγει; Και πάλι ευχαριστώ για το video.
Στο δεύτερο σωληνάκι που είναι η έξοδος πλέον δεν μυρίζει καθόλου η χοανίτσα όπως μύριζε όταν την είχα πάνω στο ψευτοκάπακο, η διαδρομή είναι αρκετά μεγάλη και το δοχείο κρατάει τις περισσότερες οσμές και το λάδι απο τις αναθυμιάσεις. Την χαονίτσα την έβαλα καθαρά για εμφανιση και απλά για να υπάρχει φυσική κυκλοφορία του αέρα.
Η PCV είναι βαλβίδα, δεν μπορείς απλά να την ταπώσεις, θα ανεβάσει πίεση μέσα στο καπάκι και θα έχεις άλλα παρατράγουδα. Η PCV πρέπει να αποσυμπιέζει, είτε στην εισαγωγή είτε στον αέρα.
εμμ βασικά PCV βαλβίδα έχει στις αναθυμιάσεις του στροφαλοθάλαμου που είναι στο κάτω μέρος του κορμού τις οποίες αυτές τις ρίχνω μέσα στο μοτέρ μέσω της πολλαπλής όπου και χρειάζεται υποπίεση για να ανοίξει και να απομακρυνθούν σωστά. οι αναθυμιάσεις του ψευτοκάπακου δεν είχαν ποτέ PCV βαλβίδα άρα δεν χρειαζόταν υποπίεση αφού αν δεν κάνω λάθος είχαν ένα σωληνάκι απλό που πήγαινε στο μαμά φιλτροκούτι που ήταν από πάνω. Βέβαια και σε αυτή την περίπτωση υπήρχε μια στοιχειώδη υποπίεση αλλά καθώς βγαίνει από ψηλά και καταλήγει προς τα κάτω που έχω το δοχείο η βαρύτητα πιστεύω είναι αρκετή για να τα μεταφέρει μέσα στο δοχείο. Όταν έβγαλα το παλιό σωληνάκι ποτίσματος του είχα ήταν γεμάτο λαδίλα άρα δουλεύει σαν εφαρμογή.
Θα μπορούσα επίσης εκεί που έχω το ταφ που ενώνει την βαλβίδα του στροφαλοθάλαμου με τις 2 υποπιέσεις της πολλαπλής Puma να συνδέσω με έναν ακόμα σύνδεσμο και τις αναθυμιάσεις του ψευτοκάπακου για να έχει και πιο σωστή υποπίεση και χωρίς να υπάρχει λόγος ύπαρξης του δοχείου. Αλλά επέλεξα να το κάνω έτσι γιατί μου άρεσε το δοχείο σαν αξεσουάρ αλλά και καθώς δεν ήθελα να επιβαρύνω τον κορμό με επιπλέον αναθυμιάσεις και λαδίλα.
Ίσως το πιο σωστό από όλα θα ήταν στο δοχείο των αναθυμιάσεων την έξοδο να την βάλω είτε στο κολάρο πριν την πεταλούδα ώστε να δημιουργηθεί μια υποπίεση που ενδεχομένως θα βοηθούσε να κυκλοφορήσουν καλύτερα οι αναθυμιάσεις προς το δοχείο αφου πια δεν θα υπάρχει η λαδίλα η οποία θα παραμένει μέσα στο δοχείο.