- Dec 22, 2018
- 673
- 154
- 43
- Μοντέλο
- MK6
- Thread starter
- #1
καλησπέρα στην παρέα, θα αναφερθώ σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω καιρό αλλά μάλλον ήμουν σε άρνηση ... κατα τις βροχερές μέρες ή και ακόμα σε πλύσιμο του αυτοκινήτου τα νερά που πέφτουν στον νεροχύτη στη βάση του παρπριζ καταλήγουν μέσα στο μηχανοστάσιο και αρκετά από αυτά πάνω στο ψευτοκάπακο με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει ο χώρος μέσα που είναι τα μπουζί. Το αποτέλεσμα είναι να έχει γίνει διάβρωση εσωτερικά και είμαι σε μια διαδικασία
1) να σταματήσω την εισαγωγή του νερού στο μηχανοστάσιο που πιστεύω ότι προκαλείτε από την βάση του νεροχύτη
2) να ανοίξω το ψευτοκάπακο ώστε να καθαριστεί μέσα από την διάβρωση και να ελέγξω τις εσωτερικές τάπες
3) να καλύψω το ψευτοκάπακο με ένα καπάκι από ένα μοντέλο της volvo που έχω βρει καθώς ο εργοστασιακός παπάς που είχα το προστάτευε.
Επισυνάπτω μερικά βιντεάκια όπως τα τραβούσα ανα διαστήματα και μερικές φωτος ώστε να δειτε ακριβώς το πρόβλημα και περιμένω και τις απόψεις σας.
εδώ να πω ότι μου είπαν ότι επίσης νερό μπαίνει και από τις βάσεις από τα ψεκαστήρια που ειναι πανω στο καπο και δεν στεγανοποιούν αλλά και από το εσωτερικό σωληνάκι πράγμα λίγο υπερβολικό για την ποσότητα του νερού που θα δείτε και στα παρακάτω βιντεο.
θα προσπαθήσω επίσης να κάνω μια εξομοίωση της κατάστασης όταν βρέχει ρίχνοντας νερό με το λάστιχο για να δω ακριβώς την πορεία του νερού. δεν έχω προλάβει ακόμα αλλά θα το κάνω σύντομα.
επίσης το νερό μπαίνει μέσα είτε από την μεσαία πλαστικιά τάπα που δεν στεγανοποιεί σωστά πια ή είναι τόσο πολύ που ξεπερνάει το ύψος του αυλού που μπαίνουν τα μπουζοκαλώδια και μπαίνει από εκεί. (σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για πολύ νερό)
εδώ θα με βοηθούσατε αν στο δικό σας ΜΚ6 υπάρχουν αυτά τα κενά που δείχνω στο παρακάτω βιντεάκι.
1) να σταματήσω την εισαγωγή του νερού στο μηχανοστάσιο που πιστεύω ότι προκαλείτε από την βάση του νεροχύτη
2) να ανοίξω το ψευτοκάπακο ώστε να καθαριστεί μέσα από την διάβρωση και να ελέγξω τις εσωτερικές τάπες
3) να καλύψω το ψευτοκάπακο με ένα καπάκι από ένα μοντέλο της volvo που έχω βρει καθώς ο εργοστασιακός παπάς που είχα το προστάτευε.
Επισυνάπτω μερικά βιντεάκια όπως τα τραβούσα ανα διαστήματα και μερικές φωτος ώστε να δειτε ακριβώς το πρόβλημα και περιμένω και τις απόψεις σας.
εδώ να πω ότι μου είπαν ότι επίσης νερό μπαίνει και από τις βάσεις από τα ψεκαστήρια που ειναι πανω στο καπο και δεν στεγανοποιούν αλλά και από το εσωτερικό σωληνάκι πράγμα λίγο υπερβολικό για την ποσότητα του νερού που θα δείτε και στα παρακάτω βιντεο.
θα προσπαθήσω επίσης να κάνω μια εξομοίωση της κατάστασης όταν βρέχει ρίχνοντας νερό με το λάστιχο για να δω ακριβώς την πορεία του νερού. δεν έχω προλάβει ακόμα αλλά θα το κάνω σύντομα.
επίσης το νερό μπαίνει μέσα είτε από την μεσαία πλαστικιά τάπα που δεν στεγανοποιεί σωστά πια ή είναι τόσο πολύ που ξεπερνάει το ύψος του αυλού που μπαίνουν τα μπουζοκαλώδια και μπαίνει από εκεί. (σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για πολύ νερό)
εδώ θα με βοηθούσατε αν στο δικό σας ΜΚ6 υπάρχουν αυτά τα κενά που δείχνω στο παρακάτω βιντεάκι.
Για αυτό το θέμα έχει βρεθεί μια λύση ! Δες την λύση του θέματος!…