Οι 16αρες που εφερε το φοκους ητανε βαρυτερες απο τις 17αρες.
Ομοια μαρκα ωστόσο οι 17αρες νεώτερο μοντέλο, ελαφρυτερο κραμα.
Αθροιστικως ενα συν κιλο ελαφρυτερες και οι τέσσερεις ζαντες. Αρα ειναι εφικτο.
Αν θελεις πηγαινε το αμαξι σε καποιο κοινο συνεργειο - μηχανικο.
Και λιγοτερη δαπανη και συντομοτερος χρονος.
Αρκει να είναι σε καποιον - καπου ενταξει.
Του Αραμπατζή το σέρβις δεν αναγνωρίζεται ως επίσημο από την φόρντ.
Είναι απλό μοντέλο σε οποιοήποτε συνέργειο - μηχανικό που να είναι εντάξει γίνεται η αλλαγή του ιμάντα.
Θεωρητικώς λιγο θα χασει στην επιταγχυνση.
Πρακτικως πολλοι το εχουν κανει σε φιεστα και φοκους. Ελαχιστως εως μηδαμινως μειωνει την αποδοση.
Ικανοποιητικο αποτέλεσμα. Σαφως καλυτερη προσφυση με 17αρες.